Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-04-21 16:09:25 följande:
    Me too! Jag drack bara öl och sprit innan första grav och efter: bara vin. TÖLER inte ölsmaken längre.
    det jag inte klarar är alkohollukten vare sig i vin eller öl...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 16:48:12 följande:
    Jo tack, har redan sett det. Är du dyslektisk?
    det är min grej!!!
    sa det far hon ge katten i!
  • lokisse

gick alla hem nu eller??

• lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 18:27:26 följande:
    Nej, jag har matat barn och badat. Snart lägger sig lugnet här......ahhh frid!
    hi hi ja matat har jag oksa gjort eller mer fangat flygande mat.
    bada ska vi gjöra sen och nagon gang blir det kväll och da kommer lugnet
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 18:38:57 följande:
    Nu är de ombytta, tandborstade och klara. Ligger i sängen och tittar på film. Nu kurrar det i min mage.
    ha klockan är strax 7.
  • lokisse

bam bam där är du ju vi har saknat dig jätte mycke

• lokisse
    Bam skrev 2010-04-21 18:45:38 följande:
    Nawww, vad gulliga ni e.   Hört om min "Anna Anka" dialekt än? Jag e fan fortfarande förolämpad.
    jag later normal pa telefonsvarare!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 18:56:23 följande:
    Själv låter jag mjuk och snäll......... Inte alls som den Elaka Ankan. Visst kisse?
    din röst är väldigt melodisk och mjuk men mörkare än jag trode att den skulle vara. vet inte varför jag har fatt för mig att du har ljus röst.
    tror att om du kan sjunga skulle det vara nagotr jag skulle köpa även om du skulle läsa in böcker
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:07:01 följande:
    STOR BAMSE KRAM!!! Då är vi två som har haft en pissdag! Inte nog med allt elände jag berättat om några sidor tidigare så får vi inte byta dagis för "rektorn". Vi anser att de itne är intresserade av barn där hon är nu och hon kommer ofta därifrån så hungrig att hon gråter. De viker upp hennes solmössa så hon bränner sig i ansiktet och tycker att vi ska smörja henne med solskydd på morgonen (kan inte förstå denna övertro till solskyddkräm, kläder och skugga är bevisat bäst och har bevisad effekt mot hudcancer, det har inte solskyddskrämer, finns till och med risk attt det ökar risken för malignt melanom då pigmentering som få av UVB skyddar mot UVA strålning, den strålningen som orsakar m m). Massa annat också som jag inte orkar räkna upp. Vi vet inte vad vi ska göra. Något privat alternativ finns inte heller i närheten.
    men sa kan dom ju inte gjöra!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 19:13:12 följande:
    Gulligt!  Utviket sa tidigare idag att hon inte alls höll med Jazzan om att jag har mörk röst. Jag känner att jag får lite mixed messages här faktiskt........
    den är inte mörk mörk men mycke mörkare än jag förväntat mig!
    en mycke trevlig röst med rasp i!
Svar på tråden The return of the Lolilla