• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-17 10:43:44 följande:
    HAHAHA! Ja, vissa ställen är liksom...........special.
    Mmmm... Späschall indeed.
    Satt igår och glodde lite på Gerard Butler och David Tennant, de är ena äkta snygg-skottar de två.

ÅH! Jag såg Robin Hood igår, den nya. Skitbra! Trodde det var annu en i raden av pissiga RH-filmer, men nä.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:48:47 följande:
    Lägg av för fan! Jag luktar alltid underbart, det där var en jävla freak accident! Don´t ever bring it up again.....
    Freak accident my ass.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:50:15 följande:
    Fantiserar du om mig nu?
    Jag fantiserar om dig ibland.
    Typ när jag ska göra något obehagligt så tänker jag hur du eller Jazza skulle göra och så gör jag så.

Domina. *pekar på 2an*
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:51:15 följande:
    Yes. Your big hairy ass.
    Ja?
    Som sagt, my ass.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:53:06 följande:
    Koppla inte ihop mig med den där äckliga lilla grisen.
    Takes one to know one.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-17 10:53:06 följande:
    men det är naturligt att svettas. man ska kunna svettas överalt och hela tiden annars maste man ge sig ut och protest svettas bland folk!
    Ja, vi kan ha en sån där demostration. Vi står på stan och svettas som grisar. Doftradie på 10 meter typ låter väl bra?
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:58:20 följande:Det vill jag att alla ska ha.
    Sven Justus skrev 2010-09-17 10:55:23 följande:
    Hmm..ok. Är det så du vill ha det, så fine with me.
    *tänker på bikinibilden*

Nä, det gör det inte för mig, tyvärr. Jag blir bara arg på hur snygg du är.

Det här däremot:
    *mmmm*

• M C
    lokisse skrev 2010-09-17 11:00:45 följande:
    eller bryter oss in pa ställen där det inte är tillatet att vara svettig typ läkemedelsfabriker och loiknade och hävda varan rätt att svettas överalt för att det är naturligt
    Jag kan tänka mig att gå in på en klädaffär och bara gå runt.
    Man blir nog utkörd till slut då kunderna kommer fly butiken.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 11:04:06 följande:
    I min med. På lördagarna äter vi, hela familjen frukost i sängen och tittar på en film. Det är mysigaste stunden på hela veckan. *hade lite tid ändå*
    Knäppstare.
    Åk nu!
    Ses senare!
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 11:06:44 följande:
    Har du färgat håret, MC?
    Hahaha, tycker du vi är lika? Skulle vara frisyen då.
Svar på tråden The return of the Lolilla