• M C

The return of the Lolilla

Der Ficker skrev 2010-09-17 16:00:16 följande:
    Ska jag kolla om de finns på lindex här? Vilken storlek vill du ha isf, 42 var det?
    *dööör*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Är det nån som vill se hur mina fötter ser ut?
    Svullna, tejpade, spruckna och röda. Blod på strumpan.
    Jag kan ta kort och sätta in här!

Det ser ut som några pirayor gått lös på dem.
    *skrattar*
    De ser ut som LInda Blair! Saknas bara grön kastspya från stortån eller nåt!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Der Ficker skrev 2010-09-17 16:05:32 följande:
    Nejtack! Det är lugnt
    Kanske efter maten?
    Kanske göra som påjrått tyckte: ta kort och starta en tråd - jag tycker fötter är sexigt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 16:53:52 följande:
    2? Vem av dem räknas inte som herre?
    Jag har en kille som kön numera. Det kanske är jag?

Jag tänkte spä på fördommarna lite, verkar som att jag kommer undan med min aggresivitet mot okunniga byfånar numera. *krafsar mig i skrevet*
    Är det så hörni  - ja, jag menar dig Semper. Får du många anmälningar mot dig? Fast du är å andra sidan inte lika elak som jag men å tredje sidan kan du välja att vara elak mot folk som är rätt förnuftiga...
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 16:58:44 följande:
    *fattar inget*
    Kolla på min pres så ser du.

Men vi har väl tre killar här va?
    Eras, Freddan, Semper. Å jag.
    Fyra alltså. *fniss*
    Jag har man-boobs.
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 16:59:43 följande:
    Nops, MC, jag räknar inte dig som herre heller. 

Taskmört. Jag som verrrrkligen försöker vara en gentleman.

Men visst har jag för länge sen berättat om när jag var på krogen utklädd till man? *minns med längtan*
    Tänk Johnny Depp fast med lite kortare med mer bredaxlad kropp. Jag var smal då. Stlk 42 om jag inte minns fel, men glöm inte att jag är rätt lång för att vara tjej.

FTR: jag har aldrig haft stlk 38. EVVER. Den passerade jag mellan 170cl och 40. Jag växte och fick bröst, lår och häck. Beyonce-style.

Det var nog läpparna som gjorde det. Har ju jooordens pussmun, tanterna var som FAN på min röv.

Fråga: är det läpparna som gör att man nyper folk i röven?
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 17:00:34 följande:
    För övrigt har MC större bröst än vad jag har! 
    Men inte störst! Jag är nummer tre tror jag. Såvida inte Marionym har jättelökar i armhålan.
    Crake skrev 2010-09-17 17:01:16 följande:
    Nope, du är inte en kille någonstans. Sorry! 
    Joho, kolla på den rosa linjen! Längst upp till vänster. En korthårig DUUUUUDE.
    2timearound skrev 2010-09-17 17:02:52 följande:
    Sluta tjata om att du är kille nu, MC. Du är en kärring som oss andra. Punkt.
    Jaja, rubb it in bara. Gör det. *snyft*
    *dricker lite musöppnarvin*Skål
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 17:07:46 följande:
    Jag tror inte det, jag har en killkompis som alltid blir nypt i röven och jag har aldrig lagt märke till hans läppar. 
    Jaha, du tänkte hans läppar.

Rolig: www.familjeliv.se/Forum-5-175/m54551649.html
    Såååå snyftig. Det ääääär så synd om den stackars medborgaren... *blir arg och fulgråter*
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 17:09:31 följande:
    varför skulle hon ha dem i armhålan?  
    Ett ställe lika bra som nåt annat.
    Det är där jag gömmer mina tuttar vid behov.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 17:26:40 följande:
    Det är på german.......*tjurar*
    Be kissen översätta! Annars finns det ju google translate....Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla