• M C

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-17 11:11:07 följande:
    Badhanduken är med runt halsen iaf.
    Mäh, min är vit.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-17 11:08:14 följande:
    Vem är knäppstast?
    Det blir nog du det, själv lutar jag åt knäppstarigast.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 11:18:54 följande:
    Analys:
    VI har fina tänder, brunt hår en masse som inte vill men måste stå uppåt, han är lång och mager, jag är lång och... inte mager. Vi är roliga, kommer från norra delen av vårt land, vi är snudd på jämngamla (han 11 mån äldre), har har snälla bruna ögon, jag har gröna.
    Skillnader: han är superduktig skådis, jag är en värdelös nolla.

Summa: vi har fina tänder, roligt hår och är roliga. Jättelika, verkligen.Drömmer
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 11:19:40 följande:
    Ibland är du så undvikande så jag blir helt matt. *suckar*

De flesta män är antigen bröst eller rompman. Inte du då.
    Finns motsvarigheten till mig med: en hjärnman.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 11:22:49 följande:
    Nu har jag sminkat mig och klätt på mig snygga kläder. 

Fuck off y´all! Later. 
    Fuck you to!
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-09-17 11:26:46 följande:
    Kolla här:

Frukost: Två mackor av grovt bröd, ett kokt ägg med kaviar, en tallrik filmjölk. Detta sköljs ner med ett glas juice och en kopp kaffe

Lunch: Stor tallrik med kolhydrater och proteiin på valfri lunchkrog

Middag: Stor tallrik med kolhydrater, protein och sallad. Gjorde på enbart råvaror och inga halvfabrikat whatsoever.

Mellan dessa måltider dricker ofantliga mängder kaffe (10-12 koppar i snitt)

Detta sker sju dagar i veckan, 365 dagar om året. Förutom på lördagar så ovanstående koncept skruvas upp lite.
    Aha, en sockerkille.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 15:40:56 följande:

Nån som vet hur jag får tag i ett par bruna/beiga strumbyxor med söm bak? Typ 40-tals mode?

Och jag vill inte beställa från nån jävla porrsite.

Sånna fanns det på lindex när jag var där sist. Men du kanske bor i en så liten stad att de inte har?

Men jag vet säkert att de har på den lokala märkesbutiken för underkläder, gå till en sån.
    Jag har haft 95C i alla tider, sen fick jag barn och då var det 110G. (G! Fatta vilka sabla meloner! ) Nu har de krympt till 100 C, i en platt och fin variant.Drömmer
    Jag vill absolut inte ha större, fy bubblan. De är på gränsen nu.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-17 15:03:53 följande:
    Inte?  Då ska jag förklara mina.

Alla jävla bh:ar har KUDDAR i sig. Jag vill inte ha några jävla kuddar. Jag har tuttar!! Kuddarna gör att det blir megapush-up och det får mig att se ut som om jag hade sillisar. Detta är inget jag önskar.

BH-arna utan kuddar är antingen så tunna att bröstvårtorna syns igenom tröjan eller så är de i spets och skit.

Alternativ nummer tre är att bh_jäveln helt enkelt är ful.  
    Du handlar på fel butik. Billigt = skit.
  • M C
    Der Ficker skrev 2010-09-17 15:54:35 följande:
    Hej alla, fattar ni hur enorm Jazzan var vid den här tiden för ett år sedan? *längtar tillbaka*
    Haha, spotta neråt bara!
    Der Ficker skrev 2010-09-17 15:50:14 följande:
    Asså mina bröst är fucking huge. Som ni har sett.
    Ja, gud ja. Kunde ju knappt äta för dina brön låg på min tallrik.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 15:55:05 följande:
    Jag har kollat överallt. Finns inte.
    Stackars!
    Internet då?
Svar på tråden The return of the Lolilla