• M C

The return of the Lolilla

Fredag kväll, oh vilken härlig kväll oh vilken kväll när du och jag får va tillsammans....

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-09-17 17:37:44 följande:
    Det får du gärna göra för jag har inget minne av att jag skulle bli chockad..
    Det blir lätt så i vår ålder.

Ja, tvåan, du är i "vår" ålder.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 17:39:33 följande:
    Jag vill också ha lego  
    Beklagar, det är endast för föräldrar med barn i åldern 4-9.

Tro inte för ett ögonblick att det är för barnen, det är för föräldrarna. *lycklig som en tornardo på en campingplats*
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 17:40:12 följande:
    Var ligger den undre gränsen för "er ålder"? 
    30. Eller kanske 32. Men definitivt när man luktar svett.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-09-17 17:48:52 följande:
    Vad händer?
    Tvåan är snuskig, vi andra värjer oss så gott vi kan.
    Frågor på det?
  • M C

Fråga: är det att betrakta som snigelspår om det är Ewan MacGregor på TVn och jag lämnar spår på stolen? Även om det är mens och Ewan inte är sexig?

Inte för att det har blivit spår eller att Ewan inte är sexig, det är en hypotetisk fråga.

• M C
    Ökänd skrev 2010-09-17 18:09:53 följande:
    Ja, varför värjer ni er? Ni är ju pervon allihopa, varför spela så oskyldiga? Oskyldig
    Ni? Sen när är inte du Dirrty?
  • M C
    Crake skrev 2010-09-17 18:09:16 följande:
    Många frågor, inga svar  
    Fråga på bara, du blir ju inte klokare av att gråta jämt och samt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 18:12:26 följande:
    Jag tycker ni är otacksamma avskum och jag vägrar bevärdiga fler meningslösa inlägg från er.

(nu åker jag hem så vi ses senare)
    Spänk you later!
Svar på tråden The return of the Lolilla