Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

En riktigt höstig kalops eller ett gäng smörfrästa kantareller skulle jag vilja ha

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:06:22 följande:
    Det är möjligt, men det är ganska enkel matematik trots allt: bränn fler kalorier än du stoppar i dig. Och jag menar att med normala och sunda kostvanor samt daglig motion (i valfri form) så har du den kroppsform du vill ha.
    Hahahaha nu tänker jag på cola-tråden
  • Mariohn

Fast leila är ju helt störigt perfekt.  Hon kan klä på sig rutor och ränder och kombinera alla möjliga hiskeliga färger och det ser verkligen skitcharmigt och bra ut på henne. Jag skulle se ut som om jag hade rymt från en cirkus om jag lånade hennes stylist. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:16:39 följande:
    Ok, då kan du aldrig bli mitt frikort.
    Jag lär mig säkert att leva med det en vacker dag
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:26:53 följande:
    Det hoppas jag faktiskt.
    Men just nu orkar jag inte prata om det. Jag försöker acceptera den grymma sanningen och komma över det.
  • Mariohn

Ok jag förstår att ni inte vill prata om väntrum. Då försöker jag med femtioöringen istället.

I söndags pantade vi en helskottas massa burkar efter inflyttningsfesten och diverse. Femtioöringen finns inte kvar mer. Så jag pantade en burk separat och frågade kassörskan om man inte fick några pengar längre om man bara hade pantat en burk. Då svarade hon att om man har ett pantkvitto på 50 öre så får man en krona om man lämnar in det eftersom det inte finns några femtioöringar. Då borde man alltså panta alla femtioöresburkar en och en och lämna in ett pantkvitto om dagen...då får man dubbelt så mycket pengar. dessa huvudbry.  

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 14:38:46 följande:
    det paminner mig om en gammal synd fran ungdomens dagar...
    pelle johansson
    Gulp.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 14:40:56 följande:
    sväljer du spyan eller var det ett wow vilken kaka?
    Du har ju chefat med Alfred i lönneberga när han var ung!!! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 14:42:38 följande:

Hon är galet fin, även om jag tycker att hon är för smal här faktiskt.
    Tycker att hon har för smal böj på tänderna för min smak. 
Svar på tråden The return of the Lolilla