Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-11 09:41:56 följande:
    Min svärmor var här igår. Och svägerska. När det blir för mycket gömmer jag mig i tvättstugan. Som tur är finns det alltid oändliga mängder tvätt att ta hand om.
    Jag måste börja smutsa ner mer kläder. Min svärmor skämtade oerhört smaklöst om min pappas hjärtinfarkt vid 3 tillfällen.  Det är öht inte ett jävla dugg roligt så till slut kände jag mig tvungen att påpeka att han är både 20 år yngre och 20 kg lättare än hon. Det tyckte hon var skoj låtsades hon., 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-11 09:44:45 följande:
    Låter som ni hade det trevligt. Familjärt liksom.......
    järt heter svärmors man. Jag tycker att det är ett jätteroligt namn. Lilla järtat. Järtegryn. Familjärt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-11 09:49:01 följande:
    Han heter väl ändå Gert? han kan väl förfan inte heta Järt? Järt-stjärt? 

*asg* 
    Ja han heter Gert. Men det är inte ALLS lika kul! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-11 10:04:10 följande:
    Nej det var det inte. *slutar skratta*
    Hahaha 
  • Mariohn

Jag har en kompis som petade in en stenkula i arslet när hon var barn. Hon fick gå till doktorn för tarmen jobbade in den. Jag fattar fortfarande inte att hon berättade det för alla på en fest. Nu heter hon liksom kulan istället för Katarina. 

• Mariohn

Hahahaha ringde sjukvårdsupplysningen...

"Jag ska ge dig ett nummer till en privat klinik. ***** fråga efter dr XXXX. Jag vet att det låter som om han är en utlänning men jag har själv pratat med honom och han är hur svensk som helst!!"

Jaha?  

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-11 10:18:36 följande:
    Inte kul det där. Ett liknande äventyr hände mig i Thailande för en femton år sen när jag käkade västerländsk mat. Dock hann jag till en toalett, men den såg inte så rolig ut efteråt. Utanför stod 5-6 thailändar i kö och undrade vafan jag gjort med deras toalett.
    *spyr*
  • Mariohn

Jag vill inte vara här längre. Jag tror att ni är hemliga. Jag går och äter clementin-.

Svar på tråden The return of the Lolilla