Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-10-13 11:47:28 följande:
    Jag var ganska snygg naken när jag vaknade idag. Låg på rygg och såg smal ut med fasta tuttar. Blev panikglad och reste mig upp...då kom vecken tillbaka. MEN jag har gått ner 4 kg och kommer i måttjeansen igen
    ÄVEn om det ser ut som jag har badring.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 11:50:55 följande:
    med en tonfisksinpetare ett redskap som inte far fattas i nagot kök
    *asg*Jag ska gå in på cervera och kräva att de visar mig en "tonfiskpetare" nästa gång jag är på stan,
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:54:36 följande:
    Kan du se till att det filmas? Jag behöver mer material till Outsiders-scoopet.
    M filmar allt med ajfönen
  • Mariohn

Haha mina två bästa vänner är gravida båda två i v 14 och 15. Trötta jävlar. De andra två damerna som brukar underhålla mig fick barn för en månad sedan med två dagars mellanrum. Vad ÄR detta.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:58:47 följande:
    cOOL.

jAG HÅLLER PÅ MED ETT KLIPP-O-KLISTRA-PROJEKT. aLLT FÖR ATT FÅ TIDEN ATT GÅT. t PRATAR MED EN TRÅKIG KUND SOM VILL KÖPA EN DYR KLOCKA, SKÖNT ATT JAG SLAPP.

Ursäkta versalerna, orkar inte ändra.....
    Nåja...tur att det inte är T som skriker okontrollerat åtminstone. 
  • Mariohn

"ursäkta vad sade du att du ville titta på?? ursäkta att jag skriker men jag orkar inte dämpa mig!!!"

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 12:00:13 följande:
    min babymops är jätte gullig i dag hon har en vit body med ankor pa och strumpor och ligger och jollrar vid kaminen  
    Myhyyysigt! V springer runt och skriker och klappar händerna, släpandes på en gul trasmatta som han snubblar på lite då och då. Meningen är att han ska vila och sedan ska vi gå och gunga och fika. 
  • Mariohn

Vad gör man om man vet att en socialsekreterare misshandlar sitt barn och hon är chef i den kommun hon tillhör och måste anmälas i?

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 12:04:36 följande:
    man vänder sig till polisen
    Fast polisen säger att det inte är deras jobb utan att de lämnar över till soc... 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 12:09:19 följande:
    Ring till grannkommunen och fråga vad du ska göra.
    Har gjort det. De håller med om att det r en knivig situation som de inte har någon lösning på. Tjusigt
Svar på tråden The return of the Lolilla