Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Oh nu kom jag att tänka på biologin och min gamla klasskompis dundertabbe. Vi diskuterade alkohol och etik och frågan var om det var rätt eller fel att man som femtonåring fick smaka alkohol i hemmet. En del av oss svarade att vi fick smaka vin till maten, andra var helt emot det.

Sofie: "Jag tycker att det är helt rätt för då dricker man ju inte hembränt och så. Mina föräldrar brukar köpa typ två flaskor vodka till min bror (som var 16) men givetvis bara om det är fest!"

*dödstystnad från alla inklusive vår något chockade lärare*

Sofie "AAMEN asså ni fattr ju inte!! Det är ju inte som han ska dricka själv utan till alla hans kompisar!!!" 

• Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:15:06 följande:
    Läste först "sprejade", tänkte fan vad rätt jag hade
    HAHAHAHAHA
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:17:11 följande:
    Vilken inriktning gick du, obducent spåret?
    Nian Eller åttan. Sak samma. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 15:28:24 följande:
    15? Kanske 14......

Fatta vad awkward?! Hua........

Någon som tittar på porr med kompisar?
    jag också. Fast jag drack mig aldrig full för jag var feg och väluppfostrad i smyg. 

Och porrfilm är underskattat i sällskap. Har du sett fäbodjäntan? Jag trodde att jag skulle dö ihjäl av skratt. Jag och M såg den tillsammans på projektorn en gång och drack absinth. Milda makter vilken fantastisk film!!! Manuset är obeskrivligt roligt. Hela handlingen kan ta död på vilken människa som helst med humor. Det var lite jobbigt bara när vi kom på att vi sett den på bioduken med gardinerna öppna. Undrar vad grannarna tänkte.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 15:34:55 följande:
    Jojo....men ni satt ju inte med ett gäng kompisar eller hur? *ryser*
    Nej fast vi hade nog kunnat göra eftersom vi mest garvade åt trumpetmanuset. För övrigt har jag sett "skönheten och odjuret" och "hotet från underjorden" med vänner på fyllan i ungdomens dagar. Du kan aldrig förstå hur mycket jag garvade när jättelika tygpenisar flög upp ur marken och gav sig på folk. Kära nån. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-13 15:38:07 följande:
    Fifan, vad ni dissar svensk finkultur
    Pyttsan!
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:40:24 följande:
    Hmm, det var inte mumintrollet du tittade på då?
    Hur fan ser din penis ut?
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:43:07 följande:
    Inte är den av tyg nej, fast jag blir lite orolig för M.
    Han är ok. Han har accepterat att han tvingas leva med mig och mina tillkortakommanden. 
Svar på tråden The return of the Lolilla