• M C

The return of the Lolilla

Morrn da! Idag ska jag träffa jobbcoachen.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-22 22:10:49 följande:
    Men det kan ju bli bra senare!
    Har inte filmen fångat mig inom 20 minuter brukar jag stänga av.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Morra morra!

• M C
    Jazza skrev 2010-09-23 12:54:16 följande:
    Vilken otrolig action här är. Nåväl, jag har ett bekymmer med FL: När jag vill logga in, så finns det "logga in med FB connect" (vill ej) och "bli medlem" och "glömt lösenordet"

Jag måste alltså gå till forum-mina favoriter och få talat om för mig att jag måste vara inloggad- logga in här- för att kunna logga in. Warum?
    (Det har varit så, aslänge, jag har bara inte orkat kolla upp det, så säkert sitter det en liten ruta ngnstans, som jag inte ser? VAR?)
    Ingen aning. Har inte haft det problemet, men ibland kommer det in en jätteruta i början om att logga in via FB. Jag väljer då att logga in via FL, på den smala randen ovanför. Som vanligt alltså. Det kanske är så att tant behöver glasögon?
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-23 16:32:01 följande:
    mhä...
    ja ja da var det väll fredagar da...

min man aker till oktoberfesten pa fredag med kunder och kommer hem pa söndag

">Frei beir!
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-23 16:48:25 följande:
    ha ha ja banken betalar!
    This video contains content from Sony Music Entertainment. It is not available in your country
    Du får väl googla på eidelwiess. Videor, ta inte sound of music.
  • M C
    Crake skrev 2010-09-23 18:37:35 följande:
    Var är MC är man behöver henne?!
    Åt mat. Amarone har jag bara hört gott om, kör på den som den goda varianten.
    Der Ficker skrev 2010-09-23 19:46:45 följande:
    antagligen något av sexuell natur. Allt annat skulle förvåna mig i denna grupp med sådan utstuderad dekadens
    Så sant, så sant.

Btw: www.familjeliv.se/Forum-5-65/m54641326.html har vi fått besök, fint eller trolligt låter jag vara osagt. Men nöjd blev jag!
  • M C

Jag har hört via djungeltelegrafen att det är MacKoy, men jag vill ändå ha konfirmation.
    Pysskologen, han har jag nog stött på tidigare.

• M C
    Der Ficker skrev 2010-09-23 21:31:46 följande:
    Jag sitter och klämmer på min ena tutte, för jag har tråkigt
    Sluta med det och ta tag i thö pussy så blir det roligare.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-23 22:12:20 följande:
    brukar också göra det 
    En bra böjran på ett bättre liv!
Svar på tråden The return of the Lolilla