• M C

The return of the Lolilla

Finkar låter som en finsk variant på runkar.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Ja, gud ja. Orden finns kvar, orden som beskriver hur fördjävla ont vissa delar gjorde. Men de är betydelselösa. Jag har ingen referensram längre.
    "Som att få ett ton tegel på sig" brukar jag säga om spinalhuvudvärk, men när jag säger det ser jag bara en tecknad film framför mig.

Jag har skitkul i partitråden, det är himla roligt att diskutera ett hypotetiskt parti. Det är där jag hänger just nu, det finns så mycket att ta upp där!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*tittar in*

• M C

Ja, självklart.
    Kyrkan är alltid prio ett på söndagar, sen tar jag en söndagsfika med svärmor.

• M C
    lokisse skrev 2010-09-26 10:53:44 följande:
    antar att du bjuder in mor din till söndagsstek och eftermidagskaffet avnjuter ni hela härliga släkten??
    Ja, o ja. Det är en tradition sen tio år tillbaka, vi tänker inte bryta den.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-26 11:08:34 följande:
    nej man ska bevara fornminnen och traditioner
    *döööör*
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-26 11:32:46 följande:
    man kan se bade svärmor och mamsipamsi som fornminnen
    Isf vill jag förbjuda fornminnen.
    Det borde vara förbjudet för 60+are med dåligt hjärta att äga tre fastigheter.
    Kåken fick besök av mig igår, jag fick ångest direkt.
    En "herder" som inte städar och inte renoverar. Frös som en hund, satt med vinterjackan inne hela tiden. Skulle tippa 15 grader.
    Dit  åker jag inte igen förrens det är flyttstäd.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-26 21:42:25 följande:
    vad har ni för er?
    har ni ett liv pa en söndagskväll eller?

mc är ursäktad efter som hon brukar basta med släkten (gammal tradition) vid denhär tiden.
    Tack!
    Jag är släkt-klar nu, fint det känns att ha traditioner att harva sig igenom.
    Idag var det kalas, trevlig middag med några släktingar jag står ut med.
  • M C

Kaffe nån?

Svar på tråden The return of the Lolilla