Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-20 16:24:17 följande:
    Usch. Är han självplågare? Sockrad cola och Regina liksom?
    Jag vet inte vad fan som hände. Hans egen förklaring är att han blev så jävla sugen på cola när han körde hem från jobbet. Han drack skitmycket cola när han var kroppsbyggare och skulle nu ha drabbats av ett abstinensåterfall. Skivan förklarar han med att han hämtat en hel jävla låda skivor från sin lägenhet i Malmö och där låg bla hans föredettas skivor. Jag vet inte om han kommer undan med detta. Det är liksom så fruktansvärt tacksamt att mobba honom för och använda som ursäkt för allt. Hej aldrig mera huvudvärk!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-20 16:28:22 följande:
    Han är busted.

Ska det vara karlar med på träffen?
    Det finns inga kön. Inget blått eller rosa. Vi är alla människor med stake eller yxhugg. 

Nej men inte vet jag  Det spelar mig absolut ingen roll. Huvudsaken är att vi har kul. Om du har med dig tummen till skåne kan han ju inte sitta ensam någonstans och gråta. För min del är alla som vill vara glada välkomna  
  • Mariohn

Hej. Igår var jag och familjen i ullared. Nu förstår jag ännu mindre än förut. Vad FAN ser folk i det där stället? Det är ju skitskabbigt? Jag skulle hellre gå naken än sätta på mig ett enda av de skabbiga WT-plaggen de säljer där. Ingen kosmetika är billigare. Dessutom säljer de bara jävla skit. Det har ingen charm öht...och vad FAN. Köpte ett par fingervantar och en docka åt M:s systerdotter och åkte hem. Alla var WT. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 08:54:14 följande:
    Att du ens är förvånad? Har inte detta framgått med all önskvärd tydlighet? Så jävla äckligt.
    Jazza skrev 2010-10-22 08:55:02 följande:
    Förvånad? På riktigt? Jag brukar köpa barnkläder och leksaker, där.
    Men alltså...Jag väntade mig ändå NÅGON form av fynd eller roligheter. Hittade iof en massa fina kakburkar till jul men de var knappast billigare än vad de är i en riktig butik. Jag var så besviken när jag kom hem att jag var arg hela dagen. 

Hur är det med er?  
  • Mariohn

2time jag vill veta vad du gjort med höften! Luftjuckat mot masen genom butiksfönstret? Trott att du var ung och frisk och försökt bjuda tummen på en ridtur som aldrig borde dammats av? Slagit vad med en kompis om att du kan gå som en höna en hel dag och drabbats av slitskada?  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 09:06:54 följande:
    Du orkar inte ens läsa en sida tillbaka?
    Jag har varit i ullared. Mitt största intresse är nu att kedjeröka blend så att mina syntetäckliga, formlösa kläder inte får för sig att dofta fräscht. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-22 09:10:23 följande:
    2time: *klappar*

maran: *klappar*

jazza: *klappar*

Min dag har startat som en dröm
    hahahaha vad roligt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 09:15:20 följande:
    Var den där till Maran eller mig? "yngre" mammor kan jag fan inte identifiera mig med. Jag är en kärring.
    Jag räknas inte som ung mamma. Jag har rynkor runt ögonen och närmar mig 30. Skönt som fan. Jag saknar inte de växande knopparna, eller rödtjutspyan. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-22 09:21:24 följande:
    Växande knopparna??
    Ja de blev asgrymma tuttar till slut men det var en lång väg dit som jag gärna hade hoppat över serru. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 09:21:39 följande:
    Plus att man slipper knulla med ungdomar. Det är fan en bonus.
    Det har jag aldrig haft några problem med. Jag hade en skitsnygg kille som var skitbra på att ligga. Undrar om han fortfarande är det? Hmm. 
Svar på tråden The return of the Lolilla