Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-22 14:00:11 följande:
    var glad att hon inte kallade dig bäver... dom äter hon nämligen med sas problemet är bara att hitta rätt sas till denna sorts kräldjur
    Jag skrek av skratt och beställde en flaska vin nu. 
    2timearound skrev 2010-10-22 14:01:34 följande:
    *asg*

I´d fuck you......
    Dig kan man lita på! 

• Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-22 14:07:18 följande:
    Ja, nu blir man ju nästan mer nyfiken varför du skickade en sådan till ANOF?
    Rösterna bad mig. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 09:08:18 följande:
    Varfan har du varit?!
    Legat i sängen och bölat i två dagar så M har fått vara hemma från jobb. skadat!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 09:20:07 följande:
    Varför? Vad har hänt? Jag måste åka till butiken nu, men jag loggar in när jag kommer fram. *klappar*

Om du läser om Nicket och Jazzas äckligheter lite längre bak så blir du nog ändå lite uppmuntrad.  
    Det har inte hänt ett smack och det är nog det som varit problemet. Jag har haft så vansinnigt fullt upp nu i 4 månader. Det har varit flytt och födelsedagar och krav från höger och vänster och saker som måste fixas osv osv samtidigt som det är som det är med en del människor i min omgivning. Det hann ikapp mig när jag satte mig ner  Nu ska jag läsa äckel!! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-27 09:54:48 följande:
    DIG har jag tänkt på! Jag moffade skumtomtar och drack julmust i helgen
    ÅH vad mysigt :-9 Jag moffade julmust och ballerina pepparkaka. Det är helt olikt mig. Jag har aldrig smakat ballerina förut. 

Mvh
    Maran 500 + 
  • Mariohn

Sluta skriva så fort!!! Jag gick och kissade och vek tvätt och då missade jag en del detaljer. Polski ska bli mamma, störet bajsar med muttan och 2timern ska ha lolillaträff medan jazzan röker gräs i polen? Korrekt? 

Svar på tråden The return of the Lolilla