Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-27 13:41:13 följande:
    Jag vill inte ha svarta, det finns det massor av. Men fina kissen köpte två par bruna åt mig igår och skickade
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:40:04 följande:
    Jag önskar att jag brydde mig  
    Jag med......
    Bruna har inte jag heller hittat. Jag har itne ens vetat att jag ville ha ett par. MEn nu vet jag det. Tack
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 13:42:56 följande:
    Jag har inga svarta klänningar så svarta har jag ingen användning av. Varsågod!
    Jag har svarta kjolar men nu vill jag ha bruna till min nya röda kjol. Och grå. Du förstör min dag :´) 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 13:45:25 följande:
    That´s how I roll.........
    Uppenbarligen. Varför kan man inte köpa bruna? Jag blir arg. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-27 13:54:32 följande:
    Haha, blockerad från mitt jobb, sedlighetspolisen är nogrann här
    Det är ju bara trosor!!
  • Mariohn
    Midka skrev 2010-10-27 14:02:03 följande:
    Är det ens möjligt att ...att ...att..... liksom... ni vet.... om man har kjol?  Oskyldig
    Tänk om man glider fram i kjol och plötsligt känner att man tappar...?
    Nu skrattar jag så att jag guppar. De ser hårda ut också...Tänk om de halkar på sne och man sätter sig ner och får den där pinnen som ska vara bakstycke rakt upp i mumindalen. Ska man hålla masken då eller? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 14:03:06 följande:
    Jag tror inte att de som använder sånna där bryr sig så värst. Faktiskt.
    De kanske har långt könshår som de drar ner under och slår en liten knut på framsidan. 
  • Mariohn
    Midka skrev 2010-10-27 14:04:47 följande:
    *asg*
    Och hur ska man få ut den på ett diskret sätt? Resa sig upp några ggr??? 
    Att "rätta till trosan" diskret lär få en ny betydelse när någon ber om ett skohorn för att få rätt på den. 
  • Mariohn
    Midka skrev 2010-10-27 14:06:27 följande:
    Eller viker ett trosskydd så att den sitter tejpad kvar på en. Tadaaa!  Två funktioner i ett! Trosa  som inte syns och daglig vaxning utan vax...
    Alldeles perfekt!!! När jag tänker på det ser den faktiskt ut som ett trosskydd så man kanske skulle kunna använda ett vanligt trosskydd och bara vända på det. 
Svar på tråden The return of the Lolilla