Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-22 09:25:14 följande:
    Har du också jättemeloner? Har alla i tråden asstora tuttar utom jag? 
    Nej jag har jättelagoma tuttar. Hade jag haft jättetuttar hade jag opererat bort dem. Det verkar skitjobbigt. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-22 09:37:31 följande:
    Det är precis det jag menar. Saggy tits. Kommer det att påverka mina preferenser mot att föredra ett par storlekar mindre bröst? Och kommer jag då i ren lojalitet hävda att hennes bröst är vackrast i världen? Eller kommer jag hålla fast vid mina nuvarande preferenser och tycka att saggy är lika med upphetsande?
    Hahaha. När mina tuttar börjar sagga kommer jag nog att tycka att det känns lite pinsamt och mesigt om min man hävdar att de är snyggast i världen. Man blir inte blind och dum i huvudet för att tuttarna börjar sagga? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-22 09:41:05 följande:
    Nej, eller hur. Men samtidigt skulle det kännas illojalt och taskigt att berätta för frun  att jag såg ett par lökar som var skitsnygga och fasta på stan idag
    Varför? M kan mycket väl glatt berätta att hans nya arbetskollega är skitsnygg. Det känns varken illojalt eller taskigt. Fast det beror kanske på hur man säger saker. Han berättar sådant för att han är helt glad över att det finns snygga tjejer i hans branch. Jag hade kunnat kommentera ett par tuttar om de dansade förbi och var snygga.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 09:41:40 följande:
    Varför skulle du berätta det? 
    Det verkar bara vara jag som tycker att det är helt normalt att berätta om allt jag gör under dagen "Hej älskling idag höll jag på att kissa på mig klockan 10 för att det kom en skitsnygg ambulanskille till jobb och jag var tvungen att sitta kvar och titta på hans skitsnygga röv i ca en timme vad har du gjort idag?" Det är verkligen helt oladdat här hemma. Tänk om vi inte älskar varandra??
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-22 09:49:09 följande:
    Sånt spelar ingen roll för mig. Kunde inte bry mig mindre, jag har inte nåt jättestort behov av att dela det bara. Jag delar ju med mig till er av alla mina snygga span.
    Ja alltså...Jag delar inte aktivt med mig av allt jag har bara konstant mundiarré. Det jag försöker säga är nog att det är helt betydelselöst för mig och jag ser det absolut inte som en lojalitetsfråga hurovida M eller jag spanar på något hett. Typ. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-22 09:54:29 följande:
    Du har förstås helt rätt i det. Jag återkommer om 20 år och berättar hur det går! :)
    Du får gärna bjuda hem oss på middag allihop. Det är ingen som blir sur. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-22 10:45:17 följande:
    det är inte bajs i alla fall
    Nej men alla tänker på bajs ändå. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-22 10:51:56 följande:
    hon äter en tom och en är full *storleksskilnad*
    Jag hade fått panik. Jag har någon skadad noja som gör att jag ryser i hela kroppen om undersidan av mina bröst nuddar revbenen under bysten. Jag ryser till likadant som jag gör när jag hör V tugga på nappen eller gnissla tänderna. Det är jätteobehagligt! 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-22 11:00:37 följande:
    med den storlek som jag drar skulle jag fa panik om dom stod rakt ut
    Hahahaha :´) 
Svar på tråden The return of the Lolilla