• M C

The return of the Lolilla

Vad är det för tråd ni pratar om? Jag hittade den nya, men det ser ut som att det finns en gammal med.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-11 10:08:11 följande:
    inget nytt hon har lgat ut det där urgamla mailet med alla namn. gammal drama i ny förpakning
    Men vart? Jag hittar ingenting!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

En kort fråga till: var mitt namn där? Var namnen utskrivna med efternamn?

• M C
    2timearound skrev 2010-11-11 10:28:18 följande:
    Nej.....vissa nämndes inte

Inte du
    Inte Psycho
    Inte Blygdis
    Inte Ord blind
    Jag vill bara veta hur arg jag ska vara. Det vet ni, jag tolerarar inte att namn skrivs ut öht.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-11-11 10:33:15 följande:
    Jag vill veta vad detta drama handlar om! Ge mig en sammanfattning. Vem ska jag tycka illa om?
    Tjafs tjafs, drama drama.
    Tyck ingenting, det är bara jobbigt.
  • M C

Fy fan, mitt namn var ju visst med!

Jag är väldigt arg just nu.

• M C
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 11:04:17 följande:
    Intressantast vore enligt mig att den som matar psykobitchen träder fram och vågar stå för det. Att Bam är ett trubbigt redskap  för någon som vill visa en poäng är ju tydligt.
    Just det, att bara skylla på Bam är inte bra. Det är fler som varit med och trissat.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-11 11:21:09 följande:
    Hahahahaa! Nej, fl är ju känt för att "vara nära sanningen". Drömmer
    Det hoppas jag verkligen inte.
    Om FL är nära sanningen så vill man ju ta livet av sig, vad är det för mening att leva i en värld befolkad av idioter? Skulle vara för att bli president då. (Som i idiocracy)

Mitt tangetbord är lika alert som en 80åring med altzeimer. Jag får korrigera ALLT.
  • M C
    Mariohnym skrev 2010-11-11 11:46:59 följande:
    Nu har jag pratat med Patrik. Smart kille.
    Satt just och funderade på att göra något sånt. Hur gick det? Inboxa gärna.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-11-11 12:09:08 följande:
    En rund och fyllig bakdel gör sig bra i alla situationer.
    Tack! Det värmer!

Fast jag tror att just min derreiere är mer än bara rund och fyllig, men jag tar åt mig iallafall.

Jag cyklar! *byte ämne heeeelt sisodär bara*
Svar på tråden The return of the Lolilla