• M C

The return of the Lolilla

Så då antar jag i min enfald att det är fler som tror att jag orsakat detta formidabla uppvisande i idioti. Jag menar, visst är det kul med roligt skitsnack på en lördag kväll men hur gör man när folk bryter ihop över hur jävla mycket skitsnack det sprids?
    Det kanske är jag som är lite egon, vad fan vet jag. Jag trodde i min bevisligen imbecilla värld att det åtminstone skulle rendera i en kram eller nåt. Jag måste vara konstig. Eller så är jag redan ställd framför exekutionspatrullen - på rykten spridda av de som vill ha drama.

Bye.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-26 20:16:35 följande:
    Jag har köpt en adventstjärna idag, första gången någonsin sedan jag var ca 7år har jag en adventsstjärna! 
    Så du firar väntan på jesus?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Har varit lite iffi, är här nu. Hello!

• M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-26 22:32:21 följande:
    Varför skulle jag fira att vänta på något? Antingen firar jag att det kommit eller också väntar jag otåligt. 

Ville bara påpeka att advent är väntans tid.

Men den som väntar på något gott väntar alldeles för länge!
  • M C

Hello bäjbs!

Jag kommer nästan aldrig in här nuförtiden, inte för att jag inte gillar er för det gör jag. Men jag har inget roligt att komma med. Det blir bara en massa gnäll och sånt ska ni inte behöva lyssna på.

Så jag önskar er alla en god jul och ett gott nytt år!
    *bamsekram*

• M C
    lokisse skrev 2010-12-21 12:20:38 följande:
    du far gnälla med om du vill!
    Nope, det får man inte.

Kram kissen, god jul!
  • M C

guuuu va söta ni är!

• M C
    Blygdläppen skrev 2011-04-05 20:58:36 följande:

helvete, jag kan inte kopiera in länken till min nya tråd hit Den finns under samhälle > välgörenhet. Vad gör folk för att hjälpa överviktiga i samhället.

Måste få folk att avsky mig igen,., det känns så lame när  ingen klommer ihåg mig i "vad tycker vi om vrann"tråden

Den suger hästkuk och är fördjävla korkad.
    Det är min mening, står du för det eller är du bara obildad?
  • M C
    Ökänd skrev 2011-07-19 12:52:08 följande:
    Men du, jag har ett gästrum! *lockar*
Svar på tråden The return of the Lolilla