• M C

The return of the Lolilla

Tänk om man hade så roliga föräldrar!
    Min morsa skämdes som en hund för att köpa kådisar till min kusin när han fyllde femton. (han fyller 40 nästa år)
    Ni som känner till henne kan ju fantisera vad hon sa när jag påpekade detta... Drömmer

(hon förnekade det såklart!)

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 16:33:24 följande:

Gudasänd har fått konkurrans

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m55427373.html

Jag har berättat om den göken förut, en sällsynt sort. Katolik.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Intet nytt under solen! Bara dina rynkor.

• M C
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 16:58:31 följande:
    Mer kristen fundamentalist än katolik skulle jag vilja säga.
    Karln har sagt att han är katolik. Han var vid tillfället rätt arg på mig då jag påpekade hur jäääävulskt korkade katolska kyrkans ledare är...Drömmer
  • M C
    Zchimla skrev 2010-11-11 17:37:28 följande:
    Gokväll - nu är vi tillbaka från gekås.. massor med fynd blev det och massor med pengar fattigare...
    Lyckat besök alltså. Blev dulite korkad när du var där? På TVn ser alla där ut som byfånar.
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 18:47:55 följande:
    Snacka inte skit om Gekås!
    Okej. Men på TVn ser de helt galna ut.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-11-12 09:23:48 följande:
    Är det ett sjaskigt dagis? Eller finns dessa maskar överallt? Är de stora? Rör de på sig? Hur hanterar kidsen det? Tycker de det är kul? Kittlar de i rumpan?

Jag kan meddela att inget dagis jag varit på hade ungarna mask, det har företrädesvis varit rätt fattiga områden. Men i Mälarhöjden (överklassområde) där hade de mask jämt och samt.

Så det är en överklassjukdom!
    Dessutom var det samma ungar jämt som fick.

Tvåan - har du pratat med ungarna om att inte ta snö eller sand? Gör det, då får du dessutom övning inför sex och sprit-samtalet!

• M C
    Mariohnym skrev 2010-11-12 12:41:34 följande:
    OMG OMG OMG OMG

Jag har våttorkat och har fönstret öppet i köket. Plötsligt känner jag röklukt och går för att stänga. Två tonårstjejer sitter i lekparken utanför och jag hör följande kommentar

Asså ja ska iallafall ÄNTÄ skaffa nåt barn innan jag har haft tandställning för jag vet hur jobbit ja har tyckt de va å ha så snea tänder. Å ja kommer dessutom å få flickor för hallå kolla mig liksom. Två syrror.  Vi har tydligen bara flickägg å sånt går i arv

Jag vill slita av mig öronen. Jag fixar inte detta. För helvete!!!!!!!!!!!!  FLICKÄGG?  
    Hahahaha, var fan BOR du? Gettot?
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-12 15:05:00 följande:
    Åhhh......fy fan. *lite illamående*

Jag ligger med flera av min man kompisar..

Tänk att vara "den där tjejen/sambon/hustrun" alltså.......hua.
    Jag kan tycka att sånt där är i hörnet "inte för mig, men fine".
    Men karlarna då? Som inte berättar? Där vill man dela ut lite smisk.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-12 15:11:40 följande:
    Men det är ju så konstiga relationer. Jag undrar var de här människorna finns nånstans? Känner ni eller misstänker ni att några i er omgivning liksom LEVER så här? Eller märks det inte?
    Nope. De är så yberpräktiga att jag blir porrdrottningen.Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla