• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-03 15:41:58 följande:
    nej det är absolut inte en frisyrmen det är sa jobbigt att ha en frisyr.som det är nu kan jag knyta i hop det pa lämpligt sätt och glömma bort skiten
    Men klipp en som går att sätta upp då!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-03 15:49:56 följande:
    fast da är väll fragan varför man ska ha en som man bara sätter upp...(pragmatisk)
    För att kunna göra sig snygg när man ska gå på stan. Eller när man vill ha lite knulla.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 15:52:10 följande:
    Och det är IGEN nån här som luktar illa
    Gör som jag säger, sniffa honom i nacken och be och ett storknull!
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-03 15:55:10 följande:
    Javisst, som den världsberömda, mytomspunna, bruna trosrosen!
    *urk*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 15:58:55 följande:
    Jag doftar så jävla gott så du skulle få en lång orgasm bara av att stå bredvid mig.
    Då ska jag sniffa på dig när vi ses. Gunåde dig om du luktar illa då!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 16:03:18 följande:
    Kommer vara nyknullad.
    Säg till innan, sånt vill jag inte sniffa på.
  • M C

Nu ska jag titta på nåt så jag får sticka lite. Bye sötnosar!

• M C

FInns det ingen tråd att reta upp?

• M C
    Hercule skrev 2010-03-03 19:08:26 följande:
    Mannen till den här ts verkar vara lätt att reta upp www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51152122.html får hålla utkik efter en surande man
    Hallå, Asberger? Varför säger hon inte det i TS? Är hon bara ute efter sympatier?
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-03 19:19:16 följande:
    Antagligen
    Muppa.
    Äh, jag vill sticka lite. Bye babes!
Svar på tråden The return of the Lolilla