Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-27 14:23:57 följande:
    och med band att knyta runt axlarna för dom som vill ha men inte inser att den faktiskt inte skulle stanna kvar
    Hahahahahahahahaha hängselpanties :´´) Hahahahaha
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 14:24:40 följande:
    Bättre än bajset.........
    Man kan kombinera det. Men då får man lätt urinvägsinfektion. 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:26:03 följande:
    Mhahrhion, Vad skulle du göra om du hade en tonårsdotter med inre blygdläppar som var längre än de yttre?
    Ge henne emlasalva i julklapp. 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:27:30 följande:
    Vad är emlasalva och vad hjälper det mot?

PS, min fråga var seriöst ställd.
    Det bedövar. Och om frågan var seriöst ställd är mitt seriösa svar att jag förmodligen inte skulle veta det om hon inte berättade det och om hon berättade det skulle hon förmodligen ha någon form av frågeställning kring det och då skulle jag försöka besvara den eller hjälpa henne med det hon behövde hjälp med. 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:30:10 följande:
    Jag tycker bara din avsky mot längre blygdläppar verkar gå lite överstyr, hur kan de påverka dig hur andras fittor ser ut?

Jag har sagt det förut, mina sticker lite utanför de yttre, men det är fan inget fladdrigt eller äckligt nånstans, jag är tajt fin och fräsch, och nej jag är inte det minsta kränkt, men jag förstår bara inte vad din avsky mot andras fittor beror på.
    Haha pratar du med mig?? Jag har väl inte pratat plygdläppar?? :´) Jag pratar ju om trosor!
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:32:49 följande:
    Och det är då aldrig nån som sprungit skrikande iväg när de sett den, eller som varit äcklad eller rädd för den, eller som uppträtt på något vis negativt pga den.

Jag blir bara förvånad över hur du aldrig tröttnar på att gripa tag i första chans du får att håna en viss typ av fitta.
    Oj detta verkar känsligt... Jag struntar helt ärligt i hur folks fittor ser ut. Jag har bara skämtat som alla andra ungefär...varken mer eller mindre. 
  • Mariohn

I övrigt får du gärna kopiera eller berätta på vilket vis jag sticker ut från mängden när det gäller dryga skämt angående just den saken. 

• Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:34:33 följande:
    Ja jag pratar med dig. Jag menar bara inte just nu utan rent allmänt. Du gör dig lustig över längre blygdläppar väldigt ofta.

Em, att du inte lagt märke till det beror kanske på att du inte har någon anledning att ta åt dig. Jag känner mig ju däremot snarare träffad, även om jag inte blir ledsen av det. Men jag vet ju hur jag ser ut, liksom.
    Allvarligt...Jag har faktiskt inte varit ute efter att nedvärdera någon...Det skämtas om allt möjligt här. Jag är verkligen ledsen om du tycker att det är osmakligt av mig. Jag har inte förstått att den typen av känslighet förekom från din sida eftersom det går utmärkt att kalla mig för fet dvärg, tjockis osv relativt ofta. Jag trodde att det var en typ av jargong som alla hade här men jag ska genast sluta med den sortens skämt om det upprör. 
  • Mariohn

Jag vet att jag sade ganska taskiga saker när tråden med olika fittbilder var på tapeten. Det var som sagt skämt och jag har inte förstått att någon blev upprörd av det. Det är svårt att avgöra vilket ibland. Det går som sagt utmärkt att skämta om allt möjligt och att JUST DETTA var känsligt förstod jag inte. 

Svar på tråden The return of the Lolilla