• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-05 19:57:14 följande:
    Hej och skål.
    {#lang_emotions_cheers}
    Jag måste SMSa panci, men jag loggar ut i övrigt.
    Kram kömpisar!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag tar en svängom hitåt och glir lite på frånvaron av inlägg.
    *glor*
    VaFan?
    Skärping.

*lite full och har lite jobbigt med rättstavningen*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Om alternativen är Avatar och numb3rs, vilken tar man då?

Tycligen Numb3rs.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 23:02:45 följande:
    Händer det något kul nu? Eller?Funderar på att snart duscha. Tror ni grannarna blir störda då?
    Knulla lite i vattnet/duchen så ser vi efteråt. Du kanske jag genomföra en underöskning i trapppen?
  • M C

Ä fy fan, jag måste´lägg nar stavningen nu.*suck* Gonatt mina snyggon!!

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 23:06:00 följande:
    Kanske bör bli ett mission detta. *funderar*
    När jag slutar blöda ner hela universum så blir det göka. Men han är"känslig". '*grrr*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-06 09:09:18 följande:
    Godmorgon och farväl!
    Godmorgon på dig med!
    Jag ska till tippen idag, tjoho! Jag älskar att slänga gammal skit!

Farväl förresten, ska du kila vidare?

Är någon av er trädgårdsintresserad eller måste jag leta rätt på några som är det? *rädd för andra medlemmar*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-06 09:53:24 följande:
    Nej jag ville bara vara lite dramatisk Men det är underbart väder ute så jag ska nog gå ut och fotografera lite, det är säkert en av de sista riktigt vackra vinterdagarna i år, med rimfrost på alla träd och buskar, och solen skiner
    Härligt! Jag älskar korten man tar nu, allting är så vackert i vårsolen!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-06 09:53:59 följande:
    Jag brukar så morötter och örter.
    Var? Hemma hos mamma?
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-06 10:12:29 följande:
    Nej i egen trädgård
    Cooolt!
Svar på tråden The return of the Lolilla