• M C

The return of the Lolilla

Poirot: jag vågar aldrig starta en sån tråd, det skulle bara drälla in massa hormonstinna 21åringar och svära ve och förbannelse över mig.

Måste vänta lite, sen när din är lite äldre kanske.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 18:37:35 följande:
    Jag är uppvuxen i villa och det ska mina barn också få göra har jag bestämt
    Jag med, men premissen är att de inte ska behöva sköta dagliga skötseln av den. De är inte mina slavar som jag alltid varit.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-05 18:38:23 följande:
    jag är för nyfiken för mitt eget bästa
    Tydligen.
    Lite som din avatar.
    Hence the tip of name + avatar.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 18:35:50 följande:
    jag star ut var som bara jag har min man och min mops kan jag bo i en lada pa botten av en sjö
    Mja, i princip korrekt men helst inte. Tack.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-05 18:46:46 följande:
    Guud. Jag tycker att det är jätteskönt att kunna knulla högt. När man är inne i det har jag fan ingen kontroll. Sist dräglade jag, jag var medveten om det, men var inte stark nog att göra något åt det. Som tur vara var jag vänd åt andra hållet. Hence kan vi endast knulla när vi lejt bort barnen.
    Våra barn sover hårt.
    {#lang_emotions_sealed}

Men vi kan båda konsten att knulla tyst, det är fakiskt en bra egenskap. Då kan man knulla i "nästa rum".
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-05 18:50:57 följande:
    Jag kan det med. Det är bara inte lika.....befriande.
    Nej, det håller jag med om. Att knulla så man får salinvsträng låter faktiskt lite avundsvärt.

För mig är det hörseln och ögonen. Jag får susningar i öronen och ögonen rullar bakåt.
  • M C

Nej, fy fan. På den tiden var vi iofs lite ihärdigare men aldrig högljudda. Gubben är völdigt privat. Han vill inte ens pippa i skogen!

• M C
    lokisse skrev 2010-03-05 19:46:48 följande:
    jo när man star där i sin baddräckt som likssom inte alls passar längre och drar upp mellan skinkorna för att kompensera magen och man har känslan av ett gram till sa spricker den som ett korvskin i kokande vatten och skruvar pa sig. da är man big men inte fan känner man sig buetefull
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-05 19:44:44 följande:
    Avslutningsvis så blev det avslappning. Tääänk er bebisen i magen, känn efter hur den ligger. Tääänk er hur det känns där inne. Tääänk er ljuden, av ditt hjärta och ljudet av tarmarna. Jo min lille son är nog ljudskadad
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-05 19:40:25 följande:
    20 st gravida kvinnor i bassängen på valsimmet står vända mot instruktören. Kvinnan fyrar av ett leende och börjar röra sig till låten Big girl you are beautiful!Var så jävla tacksam över att jag lyckades bita i hop och inte vrålgarva rätt ut.
    *frustar högljutt och garvar så pojkarna klagar över att de inte hör TVn*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 19:51:45 följande:
    ga tillbaka iförd pyamas med tanborsten i högsta hug och se förvanad ut och säg- e ni kvar ennu det är ju mörkt ute ju.
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 19:50:32 följande:
    Naj Smet iväg en stund, toabesök samt att jag var "tvungen" att göra en annan sak.
    Tycker lokissen har ett bra tips där.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 19:55:08 följande:
    Du är bara för underbar
    VIll du att jag SMSar lite fula historier och snygga män?
Svar på tråden The return of the Lolilla