Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-15 21:03:45 följande:
    25 bitar beställde jag för att kunna trycka i mig så mycket jag orkade av det godaste. Jag orkade hälften. 
    här far man inte äta suchi när man är gravid och jag har en 9 manaders tvangspaus bakom mig och vad gör du???
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-15 21:06:15 följande:
    Jag kommer. Ska tröstäta sushi dagligen. 
    hall dig till din bajs diet
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-15 21:12:58 följande:
     Kulö att du var den enda som svaraed Du är också den enda som kommer få ett fint vykort och polskt godis
    jag är aldeles för uprörd över suchin för att kunna tänka pa nagot annat.
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-15 21:23:33 följande:
    OK men bara om det bjuds på oxfilé
    hallo!
    vad är det här för stil?
    ingen blodig oxfile pa 9 manader heller och genomstekt är inte alls det samma.
    *morrar och bitts*
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-15 21:27:33 följande:
    ÅH! Det åt vi i fredags! Smördegsinbakad grym oxfilé. Perfekt stekt.  Rosa i mitten och med gyllenbrunt skal . Hemmagjord rödvinssås och smörfrästa kantareller till. Fan vad jag vill ha det nu. *fet*
    ja man tackar!!
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-15 21:52:57 följande:
    I'm going back to my roots
    hälsa pa familjen?
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-08-15 22:17:25 följande:
    Alle rufen laut im chor: Utviket vor, utviket vor!
    tor tor tor für utviket!
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-15 22:22:08 följande:
    Men polska är ju inte ett främmande språk för dig?
    hum hum... ja efter blixtangreppet pa polen är ju det rätta spraket tyska...
  • lokisse

nu god natt och sov gott!!

• lokisse

Nu drar det igang vi syns Pa andra Sidan pluppandet

Svar på tråden The return of the Lolilla