Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-24 21:37:15 följande:
    Åh så underbart att höra!
    Vad säger stormops om lillmops då?
    det är lite olika...
    i bland far minimops en puss ibland lyser det riktigt "jag är sotis" ur ögonen pa na
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-08-24 23:03:43 följande:
    sambal lät inte så dumt, fast jag intar det i andra änden
    en bra sambal bränner tva ganger
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-08-24 23:24:04 följande:
    Någon som har gjort egen ö/cider här? Tänkte testa i år *drunknar i äpplen*
    en vän till mig gjorde ofta öl första ladningen hette grötbögen och var ingen höjdare
  • lokisse

jag har gatt ner 6 kg

• lokisse
    Jazza skrev 2010-08-25 11:32:54 följande:
    Jag är sjuk Sunna hade feber igår och vägrade somna, på kvällen. Till slut däckade hon i min famn vid tio och jag kunde lägga henne. Jag vaknade ngra timmar senare, med svinont i halsen och frös.... Har ingen direkt feber, men känner mig urren som fan. Tur ändå, att det är denna veckan, men mitt lopp på tisdag ligger helt klart i farozonen
    stackars er!

urren...?
  • lokisse

jag är inte urren!
    bara lite trött. storasyster mops har haft hosta i natt. lillasyster mops sov som sma mopsar bör.

gillar ordet urrenska lägga det till min smling pikanta ord somman kan krydda sitt sprak med

• lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-25 12:44:18 följande:
    Det suger. Det här är min sista semestervecka, och så sitter man här som en annan mupp.
    Dessutom misssar jag näst sista träningen på terminen (9:e av 10:e totalt) som kostar skjortan (275:-/gång).
    *ynkar*
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-25 12:06:07 följande:
    Jag är här. Naken i skuggan. 
    ny boktitel... nagot djupt och rörseligt
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-25 14:03:06 följande:
    Vill inte ha styjkekjamaj.
    lokisse skrev 2010-08-25 13:29:34 följande:
    Muppet show?
    du sa att du sitter som en mupp!
    jag ville bara visa bilden!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-25 19:36:40 följande:
    Jag vet precis vad du menar. Det är nog därför jag inte varit på många begravningar.  När en vän till mig dog på gymnasiet ville jag inte gå av just den anledningen du beskriver....Det var mer ett skådespel än ett genuint avsked. 
    presic som jag, jag gar inte pa begravingar.
Svar på tråden The return of the Lolilla