Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:01:56 följande:
    Standarder är något bra!
    standard är nagot tyskt...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:04:21 följande:
     *host* Scania! *host* 
    är tyskt?
  • lokisse
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:10:21 följande:
    Om ej i kropp så nog i ande! 
    en hostiletakeover...
  • lokisse

vem är dna manen? har han en a7 kuk?

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-30 22:17:26 följande:
    *bryter ihop* 

Nu kryper jag till kojs. Natti natti! 
    sov gott lilla söta!
  • lokisse

nej nu far det vara bra för i dag ska snoffa lite i soffan och sedan är det dax för sängen

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-31 11:15:56 följande:
    Jag ficar inte detta. Jag bryter ihop. Hur håller man ordning på nappar? De försvinner i tomma intet och är sedan PUTS VÄCK. 
    dom bor tillsammans med den ena strumpan tändare och kulspetspennor i en annan dimension
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-08-31 17:18:21 följande:
    Kollar Monty Python klipp på youtube

onemansblog.com/2006/12/01/a-compendium-of-15.../
    *lägger till som favorit och längtar efter en regnig kväll med sovande barn*
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-31 18:00:54 följande:
    Jag har slutat stinka.
    *kryptisk*
    bara ben!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 18:31:13 följande:
    Jag har asmycket att göra inför fotograferingen i morgon! *stressad*
    vad ska fottas?
Svar på tråden The return of the Lolilla