Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Yo! xoxoxo

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-10 15:31:34 följande:
    Sign me up, det lät kul! Men måste det vara Tom Cruise? *hatar* Hatar, dessuomt, gnagare i ALLA former... fy fan, såna vidriga odjur.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-10 16:30:56 följande:
    hej dig har jag saknat!!!
    hoppas att du har en trevlig sommar och njuter!{#emotions_dlg.flower}
    Har supermycket att göra.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-10 16:34:20 följande:
    ja det kan jag tänka mig.
    du jag kom att tänka pa dina fina garderober. om man vill skulle man kunna använda sanadär nitar som man har pa baksidan av  fotoramar i fönstrena da kan man utan problem öpna och tex byta gardiner eller sätta in bilder pa dom som bor i garderoben...
    A for effort, men NEJ!
  • 2timearound

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-10 22:11:34 följande:
    Bilda gäng med Totajmern....
    Hur kan du kalla någon som kommer in med två smileys bitterfitta? Har ni sett min nya sidfot förresten?
  • 2timearound

Varför är mesen fet? Har hon tröstätit?

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-10 22:13:47 följande:
    Snott av Tomme?
    Nej, från nån i slåss-tråden! (nån av de smarta)
    Jazza skrev 2010-06-10 22:13:18 följande:
    Dubbelglad idag?
     Ja, idag har varit en kanondag. Fisen och jag har åkt runt och kollat alla detaljer till barnrummen och tagit in priser och valt färg osv. 
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-10 22:15:22 följande:
    Jag trodde att jag gått ner 2 kg. Men det var vätskebristen som snackade.
    *svimmar* Kan lite vätskebrist ge dig 2 KILO viktminskning?!
    SimplyTheBest skrev 2010-06-10 22:15:35 följande:
    Gillar.

Har ni lyssnat på Adam Lambert? Lyssnar på honom, Journey, Queen, Def leppard för tillfället.
     Def Leppard är kungar. *aniiiiiiimaaaaaaaaaaaaaaal*
  • 2timearound

Jag vill ha saker.........

Svar på tråden The return of the Lolilla