Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Hittade det första vita fitthåret när jag ansade idag. *shellchocked*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-19 22:36:41 följande:
    det är mit redan... och har altid varit.
    hur ser det ut bland gubbarna far dom flint?
    Moahahahaha! Hope not............Obestämd JAG vill fan inte bli flint därnere. Men fan inte vithårig heller. SATAN!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-06-20 07:08:42 följande:
    Då är man fan gammal
    Glöm inte dina första ord när du såg mig...........
  • 2timearound

Fan vad dött det är här.......... Ni är inte roliga och underhållande längre.

• 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-21 21:25:50 följande:
    Förlåt Jag tror att det är mitt fel! Seriöst vad har hänt med vår fina tjattråd? 
    Bam, Utviket och Hercule är inloggade (förutom du och jag). men ingen, INGEN har nåt att säga! 
  • 2timearound

Jag har skrivit till Bam på fb. Varför svarar du inte snorkfröken?

• 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 22:46:53 följande:
    *missat*
    Lär ordentligt kråknäsa.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-06-21 22:49:03 följande:
    Lär ordentligt kråknäsa.
    edit*

läs 
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 22:50:52 följande:
    LOL
    Vi älskar att gömma oss bakom dig...........Drömmer du är vår truppledare.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-21 22:52:21 följande:
    krakor har ingen näsa dom har näbb...
    nu är jag sa fruktat rolig att det är hög tid att jag gar och lägger mig ögonaböj
    ...................bajsanka................*viskar*
Svar på tråden The return of the Lolilla