Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-06-10 22:24:35 följande:
    Sluta sabba min tråd!!
    Det här är inte DIN tråd din gamla get. Det är VÅR tråd! *sårad*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-10 22:25:50 följande:
    Upp i röven förmodar jag.  JAZZA! din vän vill nåt.
    Nej. Nu tog du fel på mig och Utviket igen. *petar naglarna*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-06-10 22:26:29 följande:
    vad vill du hà? berätta!!
    Guuud! Det är så mycket.......Drömmer

Jag vill ha pynt till hemmet, som typ betongkrukor och fina hängare och nya kuddar och sånt. Sen vill jag ha den här www.jumperfabriken.se/collections/varkollektion-2010/products/anna-1 (men den har jag köpt idag så det är ok). Sen vill jag ha en sån där fin färglad emaljgryta för matlagning. Helst vill jag ha nya utemöbler, men så blir det inte. Jag vill ha en ny skrivbordsstol..................the list goes on and on.
  • 2timearound

Nu nattar jag.

• 2timearound
    Bam skrev 2010-06-10 22:41:34 följande:
    Inte en sekund för tidigt!
    Bam är så elak mot mig.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-11 09:01:38 följande:
    ha ha ha ja det känns som en fraga som man ställer sina koleger..
    ....och så blir han sur när de inte tycker att det är nån bra idé. Så roligt!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-06-11 16:49:56 följande:
    har ni sätt att erasmus byxor hänger pa tork i reklamen??
    *jättejättenyfiken på det som är under*
  • 2timearound
    M C skrev 2010-06-14 20:03:08 följande:
    Herregudars skymning och alla väders HOPPLA!Guld i mun
    Jag har blivit citerad av David Hewlitt.
    I fackin fäjnt.
    www.dGeek.com reggade mig häromdagen och var bara tvungen att skriva en liten fråga. Den var tydligen så bra att MR DGEEK tyckte vi skulle köra på den och göra nåt av det.
    (notera att jag säger "vi".)

Jag döööööööör.Förvånad Syrran var inte lite impad!

Exter, jag? Nähähähhhh
    a
    häöhäöahhv '
    v hzöidhä
     'ahgosidh
    dhasdi
    HÄ!
    *fattar 0*
Svar på tråden The return of the Lolilla