Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-06-21 22:56:19 följande:
    Heeeeeeeeeeeej!
    Hello!
    Bam skrev 2010-06-21 22:56:45 följande:
    Fegisar!
     Jupp! Jag gillar inte kanoneld. Men jag gillar att ladda bössan.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 22:58:46 följande:
    Varför dyker du alltid upp när jag ska gå? Skrikandes
    *börjar ana ugglor i mossen*
    Hon har duschat klart nu. *nickar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 22:59:32 följande:
    Ja, och skicka nån annan till att avfyra. Spöke
    Men såklart? Man är väl inte dum eller? Speciellt inte när vissa verkligen älskar det. Vore ju synd att ta deras nöje ifrån dem.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 22:59:32 följande:
    Ja, och skicka nån annan till att avfyra. Spöke
    Tänker du göra det eller inte? Jag har sparat länken bland mina favvisar för att kunna se din ödeläggelse. Ts påstår att hon har lämnat tråden, men det vet man ju hur det brukar vara. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-06-21 23:00:58 följande:
    Ha....FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!
    Jo tjena.

• 2timearound

Nej nu drar jag. Tjillevippen!

• 2timearound
    Bam skrev 2010-06-21 23:06:18 följande:
    Ska suga på den tills i morgon.
    Jag har en naken! man i soffan.
    Han är fin. Jag förstår vad som drar!
  • 2timearound

Maj Gadd.......nu har Nicket börjar SKRIVA i ug-tråden! Nu är det inte långt kvar innan hon tar steget fullt ut!

Trevlig midsommar till alla fina knasbollar här, nu har vi packat och drar iväg över helgen. See you on the other side!  

• 2timearound

Vad håller ni på med skanks?

• 2timearound

Tebax.......

Svar på tråden The return of the Lolilla