Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-02 12:44:57 följande:
    Jag vet. *tycker också synd om* Men vad ska man göra då?!
    ja ta saken i egna händer kanske?

Vollbild anzeigen
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-02 12:50:32 följande:
    Oversharing.
    lokisse skrev 2010-09-02 12:47:27 följande:
    ja ta saken i egna händer kanske?

Tack för tipset, söta kisse, men jag gillar mina män levande. Det tror jag inte på.
    och därför försöker du ta livet av dom när dom är sjuka och behöver vardas...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-02 13:32:43 följande:
    Tror han är "into most things"! 
    most wings
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-02 20:36:49 följande:
    Det är någon som håller på och tjuvringer till butiken.  Skrikandes Okänt nummer som bara lägger på när det svaras. Är det någon av er?!

SVARA! 
    nej det tänker jag inte!

*vägrar att säga*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-02 20:47:47 följande:
    Obs, det här är inte ett skämt. Det är nån på min altan.
    nagon eller kan det vara ett djur?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-02 20:42:31 följande:
    Haha JAG kan väl inte veta? Min spontana gissning är DNA-mannen, Hagamannen, Forumvärden eller Bam. 
    det är forumvärden...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-02 20:51:06 följande:
    Men nu jävlar! Hon tog en av mina krukor och gick?!
    öpna fönstret och skrik
  • lokisse

jag hade en fönstertittare som brukade sta och titta pa mig i sovrumet när jag sov när jag bode pa ön. det var ganska obehagligt i bland särskilt som jag oftast hade fönstret öppet innan jag lärde mig att han kom och stod där som ett fan nästan hela natten när han var pa det humöret.

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-02 21:02:05 följande:
    Det var inte bara Edward, då?
    det var ett ö orginal han gick bara ut om nätterna och var inte farlig men obehaglig han stod nära fönstret och min säng var precis vid fönstret...

när det hade snöat kunde man se fotsparen
Svar på tråden The return of the Lolilla