Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

*spammar*

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 13:08:53 följande:
    Tanden var helt klart värre. Men nästa vecka ska jag ta bort den provisoriska lagningen och göra en riktig, huuuu.
    Det där med tänder är inte roligt.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 13:25:12 följande:
    varför är seb skit i sverige?här är dom toppen
    Dom är förjäkla dyra!
  • Ord blind

Jag har ett pojknamn men inget flicknamn, och vi såg ingen snopp på Rul.... Här är det förresten jag som helt själv bestämmer namn. Lyx tror jag bestämt!

• Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 13:59:58 följande:
    Har varit på stan och kolliderade nästan med snygg-konstapeln, han som var här när vi haft inbrott om ni minns. Han sa hej. Det måste betyda att han minns mig och skulle vilja ligga med mig, helt klart. *nöjd*
  • Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 14:02:24 följande:
    Samma för mig. Min man håller med mig i alla sådana frågor. Vad har du för namn då?
    Är det en kille får han heta Björn. Han kommer få rött lockigt hår av sin far och då passar ett urnordiskt namn väldigt bra tycker jag. Frågan är vad en röd hårig tjej heter. Första var inga problem, jag visste vad hon skulle heta när jag träffade min man..... Jag har en mycket bestämd åsikt om vad en rödhårig tjej med korkskruvslockar heter. (tänk titanicfilmen)
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 14:01:24 följande:
    ok! jag vet inte sa noga.hur använder du din bank?gjör du mycke olika saker eller är det girokonto och sparbok?
    Betalar räkningar, för över pengar till aktiedepån och har visakort.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 14:03:08 följande:
     Världen mår bäst om männen får bestämma så lite som möjligt!
    Japp!
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 14:08:36 följande:
    Mannen sa häromdagen att om vi nån gång får en son ska han heta Truck.Ehh.
    Få inte en son!
  • Ord blind

Nu tillbaka till böckernas värld. *kräks*

Svar på tråden The return of the Lolilla