Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-18 20:44:42 följande:
    Ja, vi bor inte på stäppen.Ok om man inte kan eller att det är svårt.Men jag har sett på nära håll en muppa skita i det för att hon "inte hade tid". *svär* Jävla ADHD-tanter!
    Förstår inte hur hon hade tid till barn ö.h.t. då?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Jag har ingift släkt som är mormoner. Mycket trevliga måste jag säga, men jag förstår inte vad de tror på? Och det lustiga är att de är mycket intelligenta.

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-18 21:39:22 följande:
    Började kolla på lyxfällan ... men det är alldeles för pinsamt för att kolla på ...
    Jag undrar hur många idioter det finns i Sverige... Värsta avsnittet jag såg var nog det där man hade sett att diskmaskinen läckte vatten, man hade till och med torkat upp det många gånger men inte gör något åt det.... Och fortsätter att använda diskmaskinen.... Det mest irriterande var nog att försäkringsbolaget pröjsade för skadorna trots att det itne längre var att beteckna som någon olycka eller liknande, de förstörde golvet högst medvetet genom att veta om det och skita i att få det åtgärdat!!!!
  • Ord blind

Natti natti!!

• Ord blind

God morgon!!

• Ord blind

Bokmärke. Här var jag.

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-19 14:11:48 följande:
    det är skumt att kompisen lägger sig i!
    På tal om vad?

Ja, mycket märkligt. Min syster är gift med en muslimsk man och han är så privat av sig att han inte ens vill att min syster berättar någonting för mig. Tror inte han berättar något för sina vänner heller.
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 14:10:42 följande:
    Jag har inte gjort nånting av nytta idag
    Det har inte jag heller. Funderar på att gå och vila....

Jag har i alla fall varit på MVC och på två timmars värdelös föreläsning, gick när det var en timma kvar.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-19 14:27:14 följande:
    ja pa tal om vädret...därimot är det inte konstigt att grata ut pa nagons axel om ens sexliv är at skogen...men jag skulle bli mycke förvanad om personen skulle spela sexexpert och fredsmäklare och ringa till minman och begära ett möte för att diskutera saken.
    Ja, det är inte ok.
Svar på tråden The return of the Lolilla