Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-19 17:41:35 följande:
    nu är det dax för mig att säga adjö för helgen!drar till svärisarna och hoppas att jag kommer tillbaka i hel och fin form pa mandag kväll.
    Ha en riktigt Trevlig helg!!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-19 19:20:32 följande:
    Ny dator!!!!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Jag tänker ligga med min man. Han ska resa bort och jobba borta hela nästa vecka. Vill inte att han ska ligga med något billigt luder medans han är borta! Smiley

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 22:10:30 följande:
    Man kan säga att utan era bidrag hade jag absolut fått den blodiga pannan jag trodde jag fått på slutet.Mentalt kalhygge är bara förnamnet.Om man träffar någon på jobbet, är det normalt att be om dennes mejladress efter en timme eller så? Det efter att man avbrutit hennes försök till konversation för att prata TVns reklam, skrikigt på kunderna, klagat på maten och öht inte varit speciellt rolig?Jag lärde henne hur man... ja, det där om filmer. Men blir man bästisar då?Är jag paranoid? Jag tycker mejladressen är väldigt personlig, det är inget man ger ut hursomhelst.
    Folk är bra konstiga faktiskt.

Skönt att du överlevde!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-19 22:41:34 följande:
    *styrkekramar* Lycka till, vi tänker på dig!
    Äntligen lite uppmärksamhet!!!

Det är redan klart....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 22:48:10 följande:
    Ja, men det var fan på fitthåret.När sista loppet gick stängde jag kassan så fort att jag spräckte ljudvallen. Jag var halvvägs till bilen innan vinnarintervjun. "Såg du svartröken när jag drog?" sa jag till de jag tycker om.
    Spräck inte trummhinnan bara, det gör för jävla ont!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 22:49:56 följande:
    Hahahha, det är fan sjukt! Hur kommer det sig att jag fattar en sån historia? Jag är skruvad.
    Uppenbarligen.....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-19 22:51:22 följande:
    Ooouff! Hur känns det ? Var det trumatiskt eller bara jätteskönt?
    Blandat. Men skönt att ha det avklarat.....

Ärligt talat tror jag att en nerv skadades när jag födde dottern. Hoppas det läker så jag slipper smärtan.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 22:55:08 följande:
    Jag försökte undivka det men efter kvällens övningar så var där tjockt av skyddande vax. Det rinner till när man sitter i för högt decibelltal för länge.
    Inget ont som inte har något gott med sig! ¨
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-19 22:59:14 följande:
    Men fy fan. Var det latnerven? Den är lättaktiverad har jag märkt.......
    Nej, faktiskt en riktig nerv....

Nej nu ska jag ta mina hängpattar, kasta dom över axeln, kasta en slängkyss till alla i tråden och önska en riktigt god natt!!'

Jag ska inkassera massagen min man lovade i utbyte mot sex...
Svar på tråden The return of the Lolilla