Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 18:43:27 följande:
    Jag läste ikapp den idag, fucking 13 sidor utan att ni behandlade nåt intressant ämne (som t.ex. mig)
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-18 18:43:59 följande:
    Jag brukar få göra det då det skrivs som fan här under dagarna. Nu ska jag hem. Crapdag
    {#lang_emotions_flower}
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 18:47:11 följande:
    Fula namn också.  *skojar* *inte*
    Vad är det för fel på Björn? Jag får höra det hela tiden, jag tycker det är ett manligt och samtidigt gulligt namn! {#lang_emotions_yell}

Jag hade en kompis som hette Björn, jag kallade honom för nalle.
  • Ord blind
    {#lang_emotions_throwup}
    2timearound skrev 2010-03-18 18:58:10 följande:
    Har ni läst den här? Inte så rolig läsning.  Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?
    Det har varit flera sådana i det sista. Vart fan är vi på väg egentligen? Ett NEJ ÄR ETT NEJ!!! Jag blir galen! Hon skulle tagit stekpannan i gjutjärn och slagit till allt var hon hade!
  • Ord blind

Mord, mordbrand, misshandel o.s.v. har jag inga problem att läsa om, men sexualbrott av olika slag (incest, våldäkt, sexuellt utnyttjande av minderårig, sexuellt utnyttjande) får mig att må seriöst dåligt.

• Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-18 19:09:43 följande:
    klart att ett nej är ett nej men jag tror inte att folk pratar med varan utan antar att den andra fattar helt av sig själva.
    I det här fallet så sa hon uttryckligen nej. Men visst kan det förhålla sig så i en del andra fall. Det vet man ju själv att man inte alltid har varit övertydlig och något kanske har känts obehagligt eller olustigt efteråt när man varit lite tveksam men inte sagt nej.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 19:07:54 följande:
    Flame hade en "intressant" take på det hela. Man undrar ju hur fan folk tänker. Eller de kanske bara har otur när de tänker?
    Eller så har de helt enkelt inte en hjärna. Det blir liksom svårt att tänka alls då....
  • Ord blind

Nu mår jag illa, behöver luft och leka med bebis för att skingra tankarna så jag kan återgå till mina studier. Vill du vara söt och varna mig som är känslig nästa gång det rör sig om sexualbrott 2timern? {#lang_emotions_kiss}

• Ord blind

Jag vill också vara onykter!! *AVIS SOM FAN*

• Ord blind

jAG KLÄCKER MITT I SOMMAREN....

Svar på tråden The return of the Lolilla