Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-07-05 20:10:56 följande:
    Jag är också helt på det klara med vad jag hade gjort i den situationen. Tagit underbyxorna och surrat igen herr snopp. 
    Öhhh.....inget knulla alltså?
    BamBam skrev 2010-07-05 20:11:40 följande:
    Ja, ibland har även du rätt.
     Solig
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-07-05 20:12:48 följande:
    Men, alltså ... allvarligt ... www.familjeliv.se/Forum-3-59/m53325535.html
    Jag vet, såg den tidigare. Men ni vet ju alla in inställning till styvkärringar. Ligger lågt här.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-07-05 20:15:26 följande:
    Hoppas det bara gäller dom onda styvkärringarna...?
    Är du en styvhäxa?! Skrikandes Om du har bonusbarn som du är

1 elak mot
    2 hatar deras "biomamma"
    3 tycker att maken är för blödig med
    4 inte vill ha med på semestern
    5 inte vill att de ska ärva sin far

.....ja, då har vi problem.  
  • 2timearound

Nu ska jag äta halloumi med sallad och sen WeightWatcher pizza med färsk sparris. Later!

• 2timearound

Här var det gott om sovtöntar ser jag

• 2timearound
    BamBam skrev 2010-07-06 08:58:17 följande:
    Vissa är bara töntar.
    Mmmm....det måste var de som lusar ner tråden med fula bilder!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 19:42:52 följande:
    Åh, jag som trodde du börjat stamma

Men JAG är förbannad!
    Jävla Totajmern har träffat en annan
    Vafan pratar du om?! *yrvaken*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 19:53:38 följande:
    Du älskar mig inte längre
    Varför har du sovit mitt på förkvällen? VA? Det betyder ju bara att du har knullat med någon annan hela dagen!!! VA??!!
    FYFAN vad NEEDY du är!

*rightbackatya* 
  • 2timearound

Idag har Stora A klämt Lilla As finger i en dörr. Sen ramlade Lilla A i trappan och fick en fläskläpp. Inte hans dag. Inte hans dag alls.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-07-07 20:15:17 följande:
    stackars lilla a
    Ja, lite synd är det om honom. Även om han bara ramlade i trappan för att han skulle släpa ner varenda leksak han äger. Typ.
Svar på tråden The return of the Lolilla