Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-01 23:01:00 följande:
    Va? Jag har inte dött, jag är för fan här
    Bam skrev 2010-07-01 22:53:24 följande:
    Milfen har somnat.
    Nej, jag är vaken

Men, det rör en sexdröm som oroar mig.... Jag drömde om Skarsgård. Inga frågetecken där.. MEN: inte Stellan, utan Alexander.... Min värld är upp och ner. Jag skyller dock en stor del av detta på MC, som håller på med TB-grejer hela tiden....
    *myser* Alexander............Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-07-01 23:02:33 följande:
    VILKEN JÄVLA MOPP? :´´)
    Ungens eldrivna. Som ser likadan ut som farsans. Plus mattan. Plus bordet.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-07-01 23:08:41 följande:
    Blääää! Skrikandes
    Anonyhm skrev 2010-07-01 23:06:34 följande:
    Hahahaha jag tänkte "golvmopp" och blev HELT konfunderad! Jag har ingen sådan bild
    Hur svårt kan det vara att ta en? Är du kamera-challenged också?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-01 23:11:36 följande:
    BLIVIT? Vännen då, det har du varit länge.
    Du är så gullig och försiktig med henne Panki!
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-07-01 23:12:23 följande:
    Men tack baby? Nu blir jag nästan rädd när du plötsligt är snäll........
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-07-01 23:13:35 följande:
    Ni är karltokiga *tjurar*
    Är du.........kvinnotokig?
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-07-01 23:12:11 följande:
    Jag är hemma på bygden Gick precis ut med Iggy och stötte på tre rådjur! Japankineskoreanen som hyr vår stadslägenhet kommer bli skitlack och samurajja mig om jag åker dit och börjar fotografera
    Kamera-challenged it is!
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-07-01 23:14:29 följande:
    timer i tvåan varför vill du ha en bild på lillens moppe? Den är inte eldriven. Den är bendriven. Vad ska du göra med den svara fort
    Jag ville se om du sa sanningen! När du påstod att ni hade samma matta, bord och yadayada
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-01 23:16:32 följande:
    *kåt*

Du kan inte säga så till mig.
    Hon menade inte dig. Hon menade Stellan (gubbjäveln) och Alexander.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-01 23:18:39 följande:
    Glad att jag väcker din slumrande libido

Godnatt, kids!
    *tinki vinki*
Svar på tråden The return of the Lolilla