Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-03-28 18:31:28 följande:
    *väntar med spänning*
    Jag ångrar mig. Jag blev bara så arg.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-28 18:33:58 följande:
    Haha jo det är inga knivar i mig idag Tror det var nån tillfällig tampongplåga bara. Däremot känner jag mig febrig och frusen och har huvudvärk. Och ganska kåt.
    Puh, vad bra.
  • Pix Ladin

"det vet jag väll. herregud..
    jo som sagt, jag hade först börjat med att PRATA med MINA barn, sen hade DE fått ODLA upp det själva (och fixat allt som behövs för det) sen hade det fått PROVA att röka det. Jag hade inte sagt något om att de skulle fortsätta med det, men vill att de ska få en egen uppfattning om hur drogen verkar.jag hade alltså blandat in dina barn, någon annans barn, jag har inte köpt något till dom, jag hade itne sagt att de skulle fortsätta med det eller någon annan drog.

Och ja, jag pratar BARA om CANNABIS, INGET ANNAT."

FATTAR NI ATT MÄNNISKAN SKRIVER DETTA ELLER?

• Pix Ladin
    2timearound skrev 2010-03-28 19:38:34 följande:
    Varför arg gubbe din arbigga? 
    Nä. Jag har städat. Försökt att tvätta bort lukten från de snuskiga gummihandskarna men den sitter som berget.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-28 19:40:17 följande:
    Min dotter har kissat i pottan!!  *stoltast i världen*
    Men shit. Bra jobbat och ytterst ambitiöst.
  • Pix Ladin

Flyttar de inte trådar till sandlådan längre eller vad är det frågan om?

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-28 19:45:15 följande:
    Helt seriöst så började jag nästan grina fan va fånig man blir! Vi har gjort så ett tag nu att när vi luftar henne så frågar vi om vi ska ta fram pottan och då nickar hon oftast och säger Mm mm.Men hon har aldrig tidigare gjort nått i den utan bara provsuttit, nu så satt hon lite längre på den kollade reklamen på trean och plötsligt så sa hon Ssssssssss som i kissssssa  reste sig upp lyfte upp pottan och tömde ut en massa kiss Har en polare vars dotter är som Eira som bajsat på toan Lääänge det är ambitöst det  Förhoppningsvis så kommer hon upprepa prestationen snart igen men vi vill inte pressa henne. Shit snart ska hon väl sova i egen säng och flytta hemmifrån
    Vi ska börja så fort vi har kommit i ordning i det nya huset. Det är ju skitcoolt.
  • Pix Ladin

Om man startar fullkomligt uridiotiska trådar och lägger dem under fel kategori så tror folk alltid att man är allvarlig. Det är jättekonstigt, nästan som ett fenomen.

• Pix Ladin
    Bam skrev 2010-03-28 21:30:40 följande:
    Tomme spelar biljard.
    Usch.
Svar på tråden The return of the Lolilla