Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-12-02 09:41:05 följande:
    Idag är det fortsatt städning, imorrn IKEA. Sen på söndag ska jag vara på plats.
    Åh vad mysigt! Jag älskar att städa och handla nya saker  Då har du en proppfull andra advent framför dig med andra ord?
    2timearound skrev 2010-12-02 09:42:08 följande:
    Sitter du och filar i detta nu?
     Nej jag raggar!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-02 09:46:04 följande:
    På samme? Nu får du väl sluta, han kommer tycka du stalkar honom
    Haha inte en chans Han gillar mig. Vi skulle gift oss om jag hade velat! Tror jag  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-02 09:54:25 följande:
    godmorgon nogat och kk drömare.
    jag har drömt att jag var gisslan och rkade skuta ihjäl min h. det var ingen vidare dröm men jag var helatiden medveten om att det var en dröm i drömen... na ni vet
    Visst är det sjukt när man vet att man drömmer men man vaknar ändå inte? Det kan vara hemskt som fan också. Jag led av sömnparalys ett tag. Det var det hemskaste jag varit med om. 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 12:14:26 följande:
    Hej!

Idag har jag inte tid för er, jag ska upp på vinden och leta igenom lådor av gammalt skräp som borde ha hamnat på tippen för länge sedan, men jag tänkte sklå in dem i skrynkligt återanvänt papper och ge bort som julklapp till bekanta, i hopp om att få nåt mycket finare och mer värdefullt i utbyte...

För jag lärde mig idag på FL att det är helt okej att ge bort sitt gamla skräp till andra
    HAhahaha. Se om du hittar lite gamla kläder som du haft på sommaren. Eller eventuellt någon gammal korg eller något. Som de kan laga! 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-02 13:38:59 följande:
    fattar inte folk att det inte är mer okm att byta blöja pa golvet pa resturangen för att dom inte har skötbord?

da far man ju likssom välja ett ställe med skötbord redan fran början...
    JA Eller gå in på toaletten och byta i knät. Eller byta i vagnen på en liten handduk. Eller ha med sig en mjuk handduk som man kan lägga på toaletten eller vad som helst. Men man byter inte blöja där folk sitter och äter! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-02 13:42:43 följande:
    Det kunde mycket väl vara han, ja.........the bleedin´eejit.
    Jag måste börja sy igen kakhålet nu. Jag misstänker att någon snart kommer tillbaka till FL och kommer att ägna sig åt att spamanmäla saker i denna tråden. Och då får jag nog vila om inte moderatorerna fattar att vi skojar här
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-02 13:44:35 följande:
    nä man gör ju inte det.
    jag tycker det är spy äckligt och jag har mit ena skötbord i köket sa jag menar jag borde vara lutrad...
    Haha jag hade också mitt i köket när V var helt ny  Men man byter inte där andra människor sitter och betalar dyrt för att äta. Och jag tycker inte att man slänger runt med bajsblöjor offentligt i öveigt heller. Det är mycket lätt att vara diskret med en pyttebebis. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-02 13:49:35 följande:
    Freddan har ju slagit fast att det här är fl´s Christiania. Jag tror vi är safe.
    Har Freddan sagt det måste det vara sant! Precis som om det vore på TV! 
Svar på tråden The return of the Lolilla