Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:13:47 följande:
    Mitt julpynt i år består av att jag har köpt röda gardiner och en adventsstjärna till vardagsrumsfönstret och hängt upp en rödvit gardinkappa och ett rött hjärta i matrumsfönstret.

Det är det mesta jag någonsin har julpyntat på eget initiativ.  
    Det låter mysigt ju  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 22:17:14 följande:
    Jo, men vissa dagar är du stel, helt enkelt....

FAN, vad alla stressar med jävla pyntet. Får ta ner nån kartong imorgon, då....
    hahaha ser framför mig hur jazzan pyntar ilsket. Mina tomtar attackerade mig idag. De hängde i ett långt rep från taket och var söta. V sov och jag lade mig på soffan. Det var tyst. då PANG!!!!!!!!!!!  Jag flög upp och spydde nästan av skräck. Nu ligger tomteben och tomtearmar i en skål-. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:18:22 följande:
    Jag letar efter skor...
    Jag har köpt stövlar med klack i leopardmönster, en svart pälsjacka, figursydd och en stor scarfie i leopardmönster som matchar stövlarna . Du skulle förmodligen spy
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:21:39 följande:
    Mycket sannolikt. WTF is wrong with you wt-trash?

De är skitsnygga även om jag var tvungen att kämpa mot stilkänslan
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:23:51 följande:
    Jag är jätterädd för dockor. Spöke
    Nu vill jag berätta. Jag hade en docka när jag var liten. Som jag misshandlade. Antagligen för att få utlopp för min galenskap. När jag var 13 hade jag tjejkväll och skulle upp på vinden och hämta madrasser. Då satt pappa bakom vindsluckan och slängde fram dockjäveln och skrek "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" när jag höll på att klättra upp- Jag trillade och kräktes. Tack PAPA!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 22:30:20 följande:
    Hahaha, omfg.
    haha det var VERKLIGEN inte kul. Föreställ dig själv att ha sett typ onda dockan nyss och sedan slänger sig en docka över dig när du ska hämta en madrass. AAAAAAAAAAAAAAAAA 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:34:37 följande:
    Ja, vilse i pannkakan? var ni rädda för dem?
    mirrors.  När jag var 12 drabbades jag av sömnparalys. Vilket innebär att man vaknar men synerna från drömmen finns fortfarande kvar. Drömde att jag gick på toaletten på ett disco. Utanför hörde jag hur allt stängdes och släktee. Ljuset släcktes och jag kom inte ut. När jag vände mig mot spegeln såg jag mörker och mitt eget ansikte fast utan pupiller och fast jag inte log började ansiktet le och skratta
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-03 22:38:54 följande:
    Men ååhhh. Vilken otäcking du är. Jag ska sova snart!
    Haha det var bara en dålig beskrivning av sömnparalysen Jag ska inte berätta mer för då kan du inte sova!!!  Jag jar bakat lussebullar. Jag var inte bra på det. Russinen trängde ut och såg ut som läskiga bölder. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 22:45:59 följande:
    Alltså, jag läste om det en gång... Det skall man väl inte göra, tror jag? Är det inte så att om man inte vet om att det finns, så kan man inte få det?
    Eller vad är det jag tänker på? Men det är typ att man är förlamad och helt paralyserad, men vaken?
    Jo. Jag drömde att jag var vaken. Det är helst sjukt svårt att förklara. Jag låg i sängen och VAKNADE. Jag var helt övertygad om att jag var vaken. Så hörde jag en man viska från hallen "lampan fungerar inte" och inga ljus fungerade.  Kunde inte röra mig. Och mannen existerade. Fast jag såg att rummet inte såg likadant ut som vanligt och jag skrek till mig själv att jag sov.  
Svar på tråden The return of the Lolilla