Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-27 12:11:57 följande:
    Han är ju så stilig, så han kommer undan med sånt
    ha ha ha jag säger ju att uniform är grejen!
    uniformen gör mannen
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-27 12:15:41 följande:
    Jag såg inte uniformen
    ha jazza med rönkenblicken...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-27 12:19:34 följande:
    Mehvafan! jag såg fejset, för helvete!!!

tror att du sag halningen han har bra halning. lat ga för att han är stilig som ung var han därimot en kaka om man kan säga sa om sin far
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-27 12:26:24 följande:
    Jaja, hållningen var det.... *suckar*

Men pappa var också skitsnygg när han var ung

Nu skall jag äta lite lunch, hämtar E halv tre idag, så jag och S har en gosdag.

Tittar kanske in ikväll, igen!
    Mysigt!!

jag har mops i knät minimops sover
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-27 17:14:53 följande:

Tillbaka från intervjun!

Det luktar nervöst svett av mig, inte frän och äckligt som tvåan utan mer skräck-ligt. Var helt kallsvettig och torr i munnen innan.

Men det gick bra! *nöjd*

Kunde säga allt jag ville och behövde inte svänga mig ett smack utan snarare visste jag att allt jag är och kan är exakt vad det här företaget behöver. Kändes kanon!

det later jätte bra!
    annars far du göra dig en gyllene näsa med stickandet
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-27 17:51:25 följande:
    Den här dagen har kännts lång, jag tror att jag ska lägga mig i badkaret med ett glas vin! 
    det gör du rätt i
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-27 19:35:44 följande:
    Jag sparade glaset till efter badet, morgondagen kommer att ha mycket gemensamt med dagens dag ... 
    i talk to you morgen?!
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-27 19:51:23 följande:
    Min hjärna fungerar inte för tillfället, utveckla! 
    ha ha jag anspelar pa din vän pa jobbet
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-27 20:05:35 följande:
    Det var galet ... hade det bara varit det samtalet men det var så hela dagen. Och hela tiden "I understand"  
    yes yes i do yes!
Svar på tråden The return of the Lolilla