Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Och där gjorde hormonerna sitt. annars skulle jag inte sitta här och lipa som en galning medans min städfru ser förvirrad ut.

vilken vansingt fin bild!!!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-01 09:59:23 följande:
    Visst är den? Jag har alltid älskat den.
    helt fantastik! den utstaralar sa mycke lugn och lycka!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-01 10:41:26 följande:

Bara så ni vet, att jag är ledsen gör inte att jag på minsta sett låter mig förfalla. Jag är sjukt snygg idag, blek och lite dämpad men mycket mystisk och vacker. Till skillnad från er, stinkiga lik, som blir snoriga, röda och svullna när ni grinar. 
    japp! *snorar lite extra* men det är ju ditt fel att jag sitter här och bölar!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-01 10:54:46 följande:
    Jag kanske är efterbliven men varför detta snyftande?
    bilden är pa timerns mamma som är en ängel och sitter pa ett moln och pratar om havet. precis som pippis mamma
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-01 11:03:00 följande:
    Ööö..jaha?
    därför snyftar vi!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-01 11:12:07 följande:
    Vilket är det mest använda sättet för pengatransaktioner i Tyskland? Alltså betalning mellan privatperson/företag och privatperson/privatperson?
    cach.
    annars ec kort.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-01 11:49:01 följande:
    Ska du till repmakargatan i Hamburg?
    där är nog casch att föredra... om du menar reperbahn
  • lokisse

jag vill ha tonfisksas och spageti

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-01 11:52:31 följande:
    Du tror inte de lyckliga hororna tar kort alltså? För Freddan har säker Amex.
    det gör dom säkert men som svensk vill man nog inte lämna sina infos just där... det brukar bli sanna skandaler när svenskar gar pa bordel
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-01 11:55:45 följande:
    Vad är ec kort?

Menar du att ni chashar när ni betalar en räkning...typ lägger pengar i ett kuvert?
    ec kort är en typisk tysk upfinning och är som ett eget system du kan betala direkt med ditt bankomat kort lite som visa elektron.

räkningar är oftast bankgiro...
Svar på tråden The return of the Lolilla