• M C

The return of the Lolilla

Måste bara berätta: på min youtubekanal har ett litet rasshuvud skrivit att jag är "stupid", jag blev fan upprymd av det! Träffade tydligen en nerv där.
    Men nu får jag det även här, jag fnissar som en tok!
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51285876.html

*fniss*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*fniss*
    Iallafall så måste jag få veta: är True Blood bra? Orkar inte ladda ner mer än en just nu, men det tar ju sån TID!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag har tittat på true blood.
    Den är fan så mycket bättre än mycket annat skit jag sett på sistone, mycket porr, roliga skådisar och framför allt: snygga män i min ålder.

• M C
    2timearound skrev 2010-03-12 08:49:12 följande:
    Jag säger bara dettta en gång. Jag FÖRBJUDER er att ha sånt här på er. We clear? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...
    AS IF!
    Jag har självrespekt.
  • M C

Min åsikt om mode är att de som slaviskt förljer modet inte har någon självrespekt och självkännedom.
    Allt som finns i affärerna passar inte på alla.

People's exibit A: low cut jeans. Har man minsta övervikt sitter de som ett korvskinn under fläsket. Har man dessutom en kort tröja till så är slutsatsen att man inte ens äger en spegel.

People's exibit B: jeans som sitter åt längst ner bara och pumps. INGEN ser bra ut i det.

People's exibit C: Tröjor som sitter i ett knurvel under brösten. Empireskurning och rynkor. Kan inte, får inte, ska INTE bäras av folk med minsta tendens till mage. Undantaget gravida, det FÖRSTÄRKER den vackra formen på en gravid mage. Hence: även lönnfeta magar. (Icke att förväxlas med empire och slätt under brösten - skitsnyggt på tjockisar.)

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 09:24:17 följande:
    Hahhaa ja det har du helt rätt i Visst såg hon rätt gammal ut för sin ålder också? Hon är två år yngre än jag men såg mycket äldre ut tycker jag?
    Ja, typ tio år äldre. Du ser ut som en barnrumpa och hon ser ut som jag.
  • M C

Kära hjärtanes, hur mycket porr får en TV-serie innehålla? Tittar på True Blood - den har mer porr i varje enskilt avsnitt än alla andra vampyrfilmer och serier tillsammans!

Är inte så lite horny på Sam, jag älskar den där skryffsiga gråa looken!
    *mmm*
    Sen signaturen - är störtförälskad i den!

">

• M C

Kolla gullet:

• M C
    Jazza skrev 2010-03-12 10:15:36 följande:
    *stannar kvar i träningskläderna, dårå*
    *urk*
  • M C

Nu har jag glott på Vampyrporr så jag har fyrkantiga ögon och trosjuice över hela stolen.
    SATAN va mycket nakna ärslen det är i True Blood!

Svar på tråden The return of the Lolilla