• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-12 19:25:55 följande:
    Visst är det härligt? *blir småkåt*
    Jaaaa...
    {#lang_emotions_sealed}
    Sams ärsle figurerar minst en gång per avsnitt, the little horndog.
    Me like. {#lang_emotions_heart}
    Dessutom finns där flera finfina pussmunnar och en och annan muskel. Den som inte hittar nåt att kåtstirra på i den serien har ingen libido.

Personlig notering: Alexander Skarsgård är så jävla lik sin far i den åldern! Jag fick genomlida Hamlet med Stellan i huvudrollen i Gymnasiet, det var exakt som Alexanders maker-scen. Dessutom kan jag skratta högt åt hur olik sig hans röst blir på svenska.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-12 19:36:55 följande:
    Förr har jag bara velat knulla Stellan, så jag känner mig förvirrad nu när den lille plutten börjar växa till sig.... Ge honom tio år, så.... Smask
    *urk*
    Nähä, gillar inte den typen öht. Jag vill ha stark, smart och gölli. Med söt rumpa.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-12 19:35:12 följande:
    orkar inte vara social idag.
    *kramar om*
  • M C

Nej, tack, tar hellre Sam. Och Gerry. Samtidigt.
    *får lätt kåtslag*

• M C
    Jazza skrev 2010-03-12 19:47:35 följande:
    Jag kan tänka mig Sam, om han hade liiite mer evil i sig... Lite lam för min smak-- Gerry---- anyday, vettja
    Rollen Sam är för mesig, men han är nästan 40 för picks sake. Han är bergis lite evil!
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-12 19:51:04 följande:
    Jag har inte sett honom i ngt annat, men med ett litet mean streak i sig, så tar jag upp racet med dig
    *hubba hubba*
    Jag med en vanlig kropp då. Annars är det lite orättvist.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-12 19:57:51 följande:
    Eller varför inte Manu Bennett? www.imdb.com/media/rm422350848/nm0071847
    Mja, inte så många gråa skrufsiga hårstrån där.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 21:14:23 följande:
    Nej för fan! Jag spar mig tills jag får ligga
    Dum taktik, bättre hålla ångan uppe.
    Sex funkar tydligen så att ju mer du får desto mer vill du ha.
    Får du inget dör libidon till slut.

Flick the bean, skank!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-12 21:20:34 följande:
    Åter till TV:n. Sen duscha. Ses senare mina kära vänner!
    Bye bejb! Passa på att flicka beanen när du ändå är i duchen!
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-12 21:48:12 följande:
    Fan vad besviken jag är på Law Abaiding Citizen! Man kan lita på att Gerry gör SKIT!
    Jag tycker den var bra. Men det är liksom inte min sorts film - Avatar och LotR är mina filmer.
Svar på tråden The return of the Lolilla