• M C

*går omkring och låtsas vara gjord av pengar*

Ärligt - är jag konstig?
    Jag tyckte att morsan kunde ta med sig sina fröer och jorden jag lovade henne när hon kommer nästa gång. Men hon blev arg på mig då.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-09 17:19:17 följande:
    Ja, du är konstig... itne av den anledningen då, men Varför blev hon arg? Av att FÅ något?
    Gissningen här i huset är att hon vill att jag ska så hennes äckliga fröer. Hon ska odla tagetes och krasse - kommer inte in över tröskeln.

Men inte så hon kan fråga för hon vet att jag säger nej, utan hon ska tramsa runt och vara sur på mig istället.
    Här finns ingen plats. The end. Har inte plats för det jag ska odla, och det vet hon. Hon däremot har massor av plats.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-09 17:19:17 följande:
    Ja, du är konstig... itne av den anledningen då, men Varför blev hon arg? Av att FÅ något?
    Ja, jag är konstig. Tänkte bara finta er lite.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-09 17:42:02 följande:
    Tyck synd om mig, jag är på jobbet!
    *tycker synd om*
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-09 17:48:55 följande:
    Hej tanter
    *ignorerar*
  • M C
    Bam skrev 2010-03-09 18:18:44 följande:
    Eller nä, 1 timme och 20 min menar jag.
    *kram*
    Ja, jag tycker synd om dig.

Helt annan sak.
    www.familjeliv.se/Forum-5-97/m51268763.html
  • M C

Fundamentalister!

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-09 19:20:37 följande:
    Mitt5 underliv har aldrig luktat fisk Det doftar som en ros!
    Jag säger som raggaren på svensk TV - i direktsändning sa:

Fitta ska lukta fitta och ingen jävla sommaräng!
  • M C

">

Gerry en en trevlig film som inte innefattar en massa blod.
  • M C

Ohoooooo, nu fick jag nåt att se fram emot!

">

Me LIKE!

Svar på tråden The return of the Lolilla