• M C

The return of the Lolilla

Har glidit runt lite på youtube för att njuta av bla Richard Dawkins.

Men jag hamnade
    ">här
    och fick fan huvudvärk.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 21:45:48 följande:
    Skam den som ger sig! Detta måste väl vara den 5:e tråden nu..Lägg märke till uppdateringen, i en tidigare ts så jämställde hon abort med dråp och att det är lika hemst som att lägga ut bebisar till vargen.www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51269086.html
    Jag kallade henne troll, rakt i ansiktet. Det får man tydligen göra nu.

Nu ska jag kolla på porr, det vankas sex!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-10 08:30:10 följande:
    Är den här personen vad vi kallar........idiot? www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51226300-1.htm...
    Modellen är idiotsäker - som i att det bara är idioter som följer med.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-10 08:01:42 följande:
    Godmorgon! Jag vill också ha en bebis (eller helst en pott-tränad treåring som kan prata) men jag vill inte gå igenom vare sig en graviditet med allt vad det innebär, eller en förlossning. Det verkar som en enda jävla lång plåga som skulle ta kål på mig både fysiskt och psykiskt.
    Nejdå, det är inte så farligt. På en tiogradig gnällskala där Ordis och Nicket hamnat på en åtta så låg jag på en tvåa. OK att förlossningarna gör ont, men det är övergående och man glömmer det. Nu 4 resp 5,5 år senare har jag bara orden kvar. Inga känslor kring smärtan, bara ord som beskriver hur hur det var.
    Det som står ut för mig är hur jobbigt det var att fötterna svällde eftersom nerven i foten hamnade lite på sniskan då och ff gör ont när jag samlar vatten (pga mens eller väder)
    Men hallå, en fotnerv? OJ så jobbigt.{#lang_emotions_dreamer}

För det mesta var det fantastiskt att vara gravid. Bäbisens rörelser, bröstens storlek, gubbens ojjande, tydliga känslor kring vad man ville äta, känslan av att det var OK med stor mage.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-10 08:40:25 följande:
    *fnissar* Vilket jävla rövhål. Undrar hur gammal han är?
    14? Men är förmodligen närmare 30.
  • M C

Jag vill också höra!

• M C
    2timearound skrev 2010-03-10 12:36:21 följande:
    Jag tror att det är hittepå. Finns bara i hennes eget söta lilla huvud.
    Ja, man pratar ofta om det man har lite av.

Fråga: varför pratar ni bajs jämt?
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-10 12:41:15 följande:
    Jag har väldigt lite bajs faktiskt............
    Tänkte väl det.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-10 12:40:37 följande:
    satan vilket flas jag maste ha da när jag är pa smällen transpirerar jag sa det skulle funka att bevatna en öken med...
    Det tog aldrig slut för mig. Höger armhåla har fastnat i transpirationsträsket. Använder absolut torr där, annars luktar det fan illa om jag dricker lite kaffe bara! (koffeinet får mig att svettas lite)
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-10 13:25:09 följande:
    Det mest dramatiska jag ska göra idag är att skita
    Jag har sladdat runt i snösörjan, räknas det som happening? Eller ska jag sälla mig till skaran av actionbajsare?
Svar på tråden The return of the Lolilla