Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-20 10:01:39 följande:
    Näää...det tror jag inte. Vill inte ligga med ngn alls. Är helt avsexifierad för tillfället.  :)
    Jag brukar också bli det efter magsjuka.
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-12-20 10:05:02 följande:
    Hej Skånesyster!

Scheisse vad det är snöigt här! Hur har ni det?
    Mängder av snö! Kan inte komma ut med barnvagnen. Det är mysigt men tråkigt Kommer du ut? 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-12-20 10:09:38 följande:
    Mhm, det går att komma ut här hos mig. Vissa dagar är det så jag pulsar fram men det går. Men det är pretty svårt att köra bil...nu gör ju inte jag det men jag har åkt bil
    Vi var inne i malmö och körde igår-. Det var riktigt obehagligt. Det var stora isfläckar på gatorna och isknölar överallt. Bilen fick inte grepp någonstans. Vid rödljusen stod bilar huller om buller helt snett och jag var livrädd!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-12-20 10:14:13 följande:
    Det är bättre att bara gå just nu. Idag har jag ivf min varmaste vinterjacka
    Haha du har helt rätt Men jag bor ju långt åt helskotta ute på landet  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-03 12:22:44 följande:
    nä..
    Låter spännande. Ingen avföring alls på hela julen?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-03 12:34:32 följande:
    nä man maste ju halla sig till trettondagen da skits julen ut
    Är det inte tjugondagen? Jag har redan städat bort all jul Efter nyår tycker jag bara att det känns stökigt. Nu vill jag ha sommar, kalla vindrinkar och skaldjur på grillen  Hur har din jul varit? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-03 12:41:56 följande:
    förutom att min självömkande far var här var det trevligt. vi kastade ut julen i gar nu väntar jag pa var.
    Visst är det skönt när man städat bort allt? Fast det känns så sjukt långt till vår och sommar
Svar på tråden The return of the Lolilla