Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-01-03 14:33:22 följande:

Nej. verkligen INTE! Det är de där desperata singelmammorna som vill ha kåta pappor. jag kan fan svära på att det är där Freddan håller hus.
    Detta har jag missat. DÄR ska jag börja hänga istället! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-03 14:41:22 följande:
    Jag tror det kam klassas som falsk marknadsföring.......
    För att jag inte är en kåt pappa? Jag är ju singelmorsa och desperat när M jobbar. Jag har frågat honom om det är ok. Det är det. Bara jag dammar! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-03 15:05:59 följande:
    Bara du sätter stopp för deras framfart får du göra vad du vill. Fruktansvärt om de går om oss ju.....
    Skriv oftare då
  • Mariohn

1 mils springning, dammsugning, diskning och städning av badrummet avklarat. Nu kan jag sätta mig här i lugn och ro och vara ledig hela dagen och äta mina goda knäckemackor i godan ro. Men ni är inte här. Oförskämt.

Blygdis jag kommer att sakna dig men hoppas att du får en superbra resa.

2timern, du har säkert legat med min bror

Knisse, kul att se att du är här så att det finns lite vett i bajsverkstaden.

Pancis, vart tusan håller du hus?

• Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-04 11:22:56 följande:
    jag är alltid i närheten!
    jag bakar bröd och kakor till eftermidagens barngrupp.
    har damsugit och ska bara plocka runt lite grejor som ligger pa bordet och duka innan tre sa det ska nog fixa sig
    Du är så huslig och mysig När jag har använt dammsugaren och bakat känner jag mig som värsta överpresteraren och blir nästan ledsen om ingen ger mig ett pris! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-04 11:29:04 följande:
    Tror du? Han pratade inte skånska alls......*funderar* har brorsan normalstor kuk eller "annat"?
    Jag vet inte. Han har Sveriges längsta tunga. 3 mm kortare än världsrekordet. Han kallas för "tungan" och alla tjejer klänger på honom för att han är rik som fan och snygg. Det är tillräckligt med information för mig. Ibland vill jag spy. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-04 11:31:37 följande:
    ja det samma här.
    men jag är för lat att ge mig ut med mopsarna och köpa bröd och det blir mycke godare när man bakar själv.
    och nu har ju du sagt att jag är duuuuktig sa nu är jag stollt som en tupp!

springa är uchans tycker jag jag beundrar folk som faktiskt gör det och dessutom tycker att det är trevligt.
    Jag tycker inte att det är trevligt alls. Jag hatar det. Men jag hatar att vara fet också. Jag hatar det mer! 
    Jazza skrev 2011-01-04 11:42:34 följande:
    OMFG!
    Tjusigt va?  

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 11:46:27 följande:
    Tjusigt och lite, lite äckligt

Jag gillar inte heller att springa, iaf inte nu när det är is och snö, överallt. Man riskerar att slå halvt ihjäl sig och måste fokusera på det, mer än att njuta av blodsmaken i munnen, liksom...
    Jag köpte ett motordrivet band. Det är JÄVLIGT tråkigt men faktiskt effektivt. Jag känner inte att det gör någon nytta att springa ute nu för det går inte att ta i och bli trött. Känns mer som jag stannar överallt för att gå försiktigt över en ispöl eller en snöhög. Helt lönlöst. Jag bor ju dessutom i skogen så det är knappast så att det skottas här :-/ 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 11:51:08 följande:
    Du får springa i knähöga snödrivor a la Balboa

Nä, nu skall jag strax klä på mig och åka till Systemet Skall fira svärmors 60årsdag här, imorgon, eftersom hon rymde när hon fyllde....
    Ska du gå på systemet fast du är mamma? Dessutom joggar du och då antar jag att du inte har båda barnen med dig. Vissa människor asså. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-04 11:57:19 följande:
    mäh har du inte hört om bärsele. en fram och en bak och sedan är det bara att jogga loss
    Sedan är det bara att skaffa tvillingar så att man kan tejpa fast en på varje lår! Jazza Samuelsson! 
Svar på tråden The return of the Lolilla