Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-01-04 18:55:55 följande:
    Jag har sett tre prinsessfilmer idag, och ätit fyra skålar med rosa glass.
    Vilka filmer? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 18:58:47 följande:
    Det känns jobbigt att någon annan kommer ta inlägg 55 000, 55 555 och kanske även 60 000 medan jag är borta.
    Ingen risk. Ser du inte hur lata folk är?
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 19:00:04 följande:
    Är det någon här som testat att använda en näshårstrimmer för att raka balla mönster i könshåret, typ en stjärna eller en låga?
    HAHAHAHAHA vart fanken fick du det ifrån? Nu kommer jag aldrig att våga dricka alkohol mer eftersom det garanterat kommer att resultera i en katastrof i region skåne. Vi har nämligen en näshårstrimmer. 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 19:08:37 följande:
    Jag har ingen näshårstrimmer så jag har inte kunnat testa
    Köp en. De är billiga. Men jag tror att det gör ont! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 20:10:17 följande:
    Wow, skitduktigt! Gå inte ut för hårt, bara, då kommer du antingen skada dig eller tröttna....
    Jag kör capoeira 3ggr/v á 1,5timme. Jag styrketränar en gg/v och springer 1, men det skall bli fler ggr nu när jag börjar jobba och snöskiten försvinner (vilket jag hoppas blir snart)
    Jag vet men jag ska tagga ner lite. Jag blir bara lite intensiv ibland när jag engagerar mig i något. Jag förstår om det kommer som en chock  Jag fasar lite för sommaren. Jag fixar inte att springa när det är riktigt varmt och klistrigt. Det är ju skithemskt!  Får ställa en fläkt framför löpbandet- 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 20:18:58 följande:
    Jag blir sån, jag med man vänjer dig fan vid att springa i värmen, jag hatar det, med. jag trodde jag skulle dö på varvsmorgonen, då prognosen var klarblå himmel, strålsol och 30 grader.... folk svimmade och låg som flugor längs vägen, vidrigt var det, men det går.
    Mitt bästa löpväder är vindstilla, 20 grader, moln och lättduggregn
    Något säger mig att jag aldrig blir en lika bra löpare som du. Jag orkar tre kilometer innan jag känner att jag vill dö. Men det jobbar väl upp sig det också. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 20:23:16 följande:
    Nej, jag är verkligen inte duktig, du har fått det om bakfoten. Jag är bara envis som en fästing.... Tyvärr.
    Jag tänker alltid på fästingar när jag ser enskilda majskorn. 
  • Mariohn

Haha coolt! Förutom tatueringen där. Jag höll på att gadda mitt namn på samma ställe en gång i tiden. hugaliga. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-01-04 20:35:24 följande:
    Varför då?

God fortsättning förresten...
    Varför jag höll på att tatuera mig eller varför det var hugaliga? God fortsättning själv. Det var ett tag sedan
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-01-04 20:45:33 följande:
    JA, varför ville du gadda in ditt namn på muffen?
    För att jag var tonåring och grisfull och alla andra tatuerade sig samma kväll. 
Svar på tråden The return of the Lolilla