Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-01-10 16:20:59 följande:
    är det bara jag som tycker att det är konstigt att fundera över och vilja bestämma vilka sexualpraktiker som ens barn en dag ska eller helst inte ska ägna sig at?
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m56581240.html
    Nej jag också. Varför funderar man ens över det? Det är väl för tusan barnets ensak när den dagen kommer och inget jag vill lägga mig i eller ta del av. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-10 16:29:40 följande:
    tycker det är lite läskigt...
    far obehagliga vibbar av det hela. lite som att fundera över vad mamma tänder pa. örk...
    Precis. Vissa saker ger man fan i att tänka på. Vissa saker hade jag aldrig ens kommit att tänka på om jag inte läst dem på FL Kräks
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-10 16:33:49 följande:
    *tvättar hjärnan med klorin och hänger upp den i vinden pa tork, blek  bort bilderna snälla*
    Läs ett par gamla sidor i denna tråden istället så kanske de äckliga bilderna knuffas ut för att lämna plats åt några gamla äckliga minnen
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-11 07:32:03 följande:
    Men va fan är detta för fasoner?! Ni ska vara inloggade och redo att underhålla mig nu när jag kommit tillbaka!!
    *dansar*
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-11 08:07:12 följande:
    Steppa!!
    Det gör min granne redan. Jag begriper inte varför hon inte kan köpa ett par skor som inte är horskor och som hon faktiskt kan gå i utan att jag vill byta blöja på henne. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-11 08:52:03 följande:
    Jag behöver gå på muggen. *kniper* men jag målar naglarna så jag försöker ignorera.
    Cam?
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-11 09:01:14 följande:
    Ah fan va skönt att bo i hus!
    Jag bor i radhus men hon klapprar förbi utanför varje morgon ändå!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-11 09:10:41 följande:
    Hahahahahahaha! jag kan ta med den bärbara in på muggen?
    Spela gärna in ett videoklipp och lägg upp här tycker jag! Jag vill att du ska pluta med munnen och filma snett uppifrån. 
  • Mariohn

Jag har förresten pratat med supporten som har läst vår tråd och satt sig in i vår jargong nu. Jag har fått till svar att de efter intern diskussion beslutat att vi inte begår några regelbrott med våra grova skämt och vår "hej slampa" humor och att vår jargong är ok i just denna tråden så länge vi inte tar med oss den ut i forumet

Svar på tråden The return of the Lolilla