Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-01-07 10:38:13 följande:
    Nä, det var läskigt och jag hoppas att det var någons humor bara. Typ, "jag har sagt att jag är gravid och går med på abort om han kommer tillbaks sedan ska jag "få missfall" och sedan se till att bli gravid på riktigt och då är han MIN MIM MIN" 
    Så hade jag bekanta som höll på när vi gick på högstadiet. Mer än en gång. Mina föräldrar brukade köra ganska hårda regler när det kom till mina förmåner och valet att umgås med den sortens människor. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-07 11:17:24 följande:
    hade en tjej som körde pa den linjen och skaffade ul bilder och hade sig hon tom ramade in en och gav den stackars grabben i present. sen skar hon sig i armarna och fakade ett missfall pga blodförlust...
    Oj jösses...Hon kan inte ha mått bra
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-01-07 11:26:41 följande:
    Mhm, om mamma visste var jag hänger skulle hon ringa min internetleverantör och se om det gick att spärra FL! 
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :´)
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-07 11:59:02 följande:
    Är glad för att HippHipp börjat igen!
    HAHA jag också! Så sjukt kul :´) Jag bor granne med Rut Persson. Dvs Tiffany Perssons inspiration. Människan hon byggde karaktären efter att ha träffat. Det är därför hon heter "Tiffany Rut Persson".  Vi brkade träffa hipphipp-gänget när d käkade mjukglass i Ruts kiosk i Dalby. Det var innan Hipphipp kom till
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 12:04:04 följande:
    När tänker ni komma hit och underhålla mig då?
    Kan du inte komma hit? Jag har ont i röven och skumpa i kylen. Vi kan fira röven. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 12:06:14 följande:
    Hahahaha, vad har du gjort fram till nu då? Surfat på telefonen?
    Jag har skaffat en boxee Jag kan skriva till er på ett mobiltelefonstort tangentbord och se er på tv:n
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 12:06:56 följande:
    Jag har ont i muffen, det kan vi också uppmärksamma på nåt sätt.....

Jag kommer gärna men ni skåningar snackar ju bara.
    Inte jag! Kommer du till våren? Ta med dig familjen. Skåne är fint! 
  • Mariohn

Förresten blev jag trött i fötterna av promenadbandet så igår skaffade jag en motionscykel också. Den är skitbra! Jag bor så litet så det fick inte plats med mer maskiner så jag ringde pappa och frågade om jag kunde få ett täningsrum. Så nu har han köpt en roddmaskin och en jättemonstermaskin som man kan träna allt på och satt i ett rum i deras hus åt mig. Nu jävlar ska jag träna. Hejar ni på mig? 

Svar på tråden The return of the Lolilla